همه سوال هادسته بندی: مشاورهایمپرت کردن فایل در یونیتی
lpln psdk 5 روز قبل

ببخشید من یک پروجه کامل از جایی دانلود کردم بعد وقتی خواستم بیارم تو یونیتی باید از ایمپرت است استفاده میکردم منتها وقتی روی ایمپرت است کلیک کردم هرجا گشتم نبود لطفا بگید چیکار باید بکنم

1 پاسخ
supportsapagapپشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 5 روز قبل

باسلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
 
در این قسمت روش هایی را برای شما بازگو خواهیم کرد که شما میتوانید به وسیله ان فایل خود را در برنامه ایمپرت نمایید . 
وقتی که میخواهید یک یبازی سه بعدی را با نرم افزار یونیتی unity 3d بسازید، قطعا نیاز به آبجکت های آماده و فایل های از پیش تنظیم شده (Assets) نیاز دارید و تنها چیزی که لازم دارید این هست که asset خود را بسازید و در فولدر Assets folder ها قرارش دهید. و وقتی که Unity را از اول باز و بسته کنید ، اتوماتیک فایل های imported شده ، نشان داده خواهد شد.
هنگام وارد کردن یک فایل صوتی(audio file)، می توانید فرمت نهایی آن را انتخاب کرده و آن را مجبور کنیدتا به کانال های stereo یا mono channels تبدیل بشود.. برای دسترسی به تنظیمات Import ها ، کلیپ صوتی (Audio Clip) را در قسمت Project View انتخاب کنید و گزینه وارد کننده صوتی (Audio Importer) را در Inspector پیدا کنید. در اینجا میتوانید فشرده سازی Clip را به فرمت Ogg Vorbis، آن را به حالت Mono یا Stereo بسپارید و گزینه های دیگری مانند تنظیم بسیار مهم Decompress On Load را تنظیم کنید.
تقسیم بندی انواع است هایی (Asset Types) را که وارد یونیتی کرد :

  • فایل های صدا Sound Files Asset
  • فایل های تکسچر ها و تصاویر بیت مپ (Texture Files)
  • مدل های سه بعدی و اطلاعات انیمیشن شده . مثلا موشن دیتا کپچرها (Mesh Files & Animations)

همچنین میتوانید از لینک زیر در صورت بر  طرف نشدن مشکل استفاده کنید :
وارد کردن مدل به یونیتی : لینک 
در صورتی که مشکل شما بر طرف نشد به تیم ما اطلاع دهید . 
 
باتشکر , 
تیم پشتیبانی