رفرش شدن خودکار و پی در پی دسکتاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاررفرش شدن خودکار و پی در پی دسکتاپ
gmailui 4 سال قبل

سلام دوستان مدتیه صفحه دسکتاپم به طور مداوم پی دی پی رفرش میشه و آیکون ها سفید میشن یه لحظه باز به شکل اولیه بر میگردن . قبلا این اتفاق ۱ بار اونم بعد از نصب یه نرم افزار رخ میداد . ولی الان پی درپی هی این اتفاق میفته . برای همین میخوام ویندوز عوض کنم درست شه  از این ور هم میترسم وای فایم قطع شه . تاه مدتی بود یه فایل نوتپد به نام دیباگ در مکان های مختلف ویندوزم ظاهر میشد و تو سای های خارجی زده بودن از مرورگر کرومه . و یکی گفتود یه چزی رئو سرچ کنم تو ران بعد اینتر بزنم از وقتی این رو زدم درست شده و دیباگ نمیاد . ولی این رفرش شدن به طور مداوم هست نظر شما چیه ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
 اون طور که شما مشکل رو توضیح دادید دوست عزیز استنباط میشه که پردازش Explorer.exe ری استارت میشه .

این پردازش یکی از مهم ترین پردازش های ویندوز به حساب میاد و بعضی اوقات به دلایلی نیاز به ری استارت شدن خودکار داره .حالا یا فشار کاری که بهش وارد میشه یا هنگ کردن برنامه ها و یا مشکل در عملیات کپی . چون عملات کپی کردن رو هم این پردازش انجام میده .

 اگر این مورد بعد از مدت طولانی پیش میاد یا بعد از چندین بار کار کردن با ویندوز بدونید که مورد خاصی نداره . اما اگر به مراتب پیش میاد و هر چند دقیقه این کار انجام میشه بدونید ویندوز مشکل داره و یه رفرش در محیط بوت ممکنه این مشکل رو حل کند که اگر نیاز به راهنمایی در رفرش در محیط بوت دارید بگویید تا برای شما اموزشی تهیه شود , در غیر این صورت تنها راه تعویض ویندوز است دوست عزیز . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی