مشکل اینستاگرام Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours. Done

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمشکل اینستاگرام Thanks for Providing Your Info We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours. Done
saber 4 سال قبل

Thanks for Providing Your Info

We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.

Done

برا اینستاگرامم اومده چه کار کنم

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
متاسفانه اکانت شما فعلا توسط اینستاگرام قربان مسدود شده است لطفا ۷۲ ساعت بعد اقدام به وارد شدن نمایید لطفا به هیچ عنوان قبل از ۷۲ ساعت اصلا اقدا مبه وارد شدن به اکانت خود نکنید .

برای این کار میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

omid_hr  

سلام برای من هم همچین مشکلی به وجود إمده مشکل از چیست؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

متاسفانه در اینستاگرا میک سری با گ هایی به وجود امده است که اکانت های کاربران را خود به خود دیسیبل میکند این مورد از سمت خود اینستاگرام می باشد .

Thanks for Providing Your Info

We’ll review your info and if we can confirm it, you’ll be able to access your account within approximately 24 hours.

این مشکل برای من هم بوجود اومده آیابعداز۷۲ساعت برمیگیرده؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله دوست عزیز هیچ فعالیتی روی پیج نداشته باشید و به هیچ عنوان مدام اقدام به ورود نکنید و صبر کنید تا ۷۲ ساعت کامل تمام شده و مجددا اقدام به وارد شدن به پیج کنید .