اتصال لپتاپ به سه مانیتور

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاراتصال لپتاپ به سه مانیتور
حسین جعفری 4 سال قبل

سلام و خسته نباشد 
مدل لپتاپ من TOSHIBA satellite C660-M166 هست.رم لپتاپم هم ۳ هست. لپتاپ من فقط یک خروجی VGA داره. 
میخوام سه تا مانیتور بهش وصل کنم که فضای کاریم بیشتر بشه و نمیخوام برنامه های سنگین روش باز کنم.
میخواستم ببینم با تبدیل یک به سه vga میتونم این کار رو انجام بدم.
اگر بله – به چه لوازمی برای اینکار احتیاج دارم؟
اگر خیر- راهی هست که بتونم این کار رو انجام بدم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بله امکان انجام این کار وجود دارد و شما نیاز به تبدیل دارید که در ادامه به برسی آن ها میپردازیم
به احتمال زیاد پورتهای مربوط به لپ تاپ شما VGA-DVI  و یا HDMI-DVI و یا همان پورت Display باشند.در این حالت وصل کردن یک مانیتور به مراتب آسان تر خواهد بود .اما اگر بخواهید دو مانتیور را وصل کنید کار کمی پیچیده تر خواهد شد.اغلب لپ تاپ ها فقط یک خروجی تصویر دارند.
گاهی اوقات استفاده از دو پورت برای اتصال مانیتورهای بیرونی به طور هم زمان امکان پذیر می باشد ولو اینکه تنظیمات کارت گرافیک لپ تاپ توسط سازنده ، عملکرد مورد نظر را پشتیبانی کند.
بنابراین شما احتمالا به یک راه سوم روی بیاورید مانند   Matrox line of dual- and triple-head docks که فقط با یک کابل تصویر از چند مانیتور استفاده می شود. این روش تقریبا گرانی است ، اما شاید بهترین راه حل ممکن همین باشد.
به خاطر داشته باشید که میزان توانایی کارت گرافیک نیز مد نظر می باشد.
بنابراین اگر یک کارت گرافیک ارتقا یافته دارید ، انتظار نداشته باشید که تصاویر گروهی  ۴K  را بدون مشکل داشته باشید.

 
رابط های  USB، ارزانتر اما گزینه ایده آل
 اگر هاب های چند پورته Docking Station  هزینه زیادی برای شما دربر دارد ، یک راه ارزان تر هم وجود دارد.زمانی که ورژن های قدیمی USB  برای خروجی گرفتن تصویر طراحی نشده بودند ، از ورژن ۲  به بعد رابط های قابل حملی را طراحی کردند که بتواند هر نوع پورت USB  را به خروجی تصویر برای اتصال به مانیتور تبدیل کند.مانند تبدیل USB  به HDMI . وسیله ای ارزان ، قابل حمل و قابل توسعه ، برای وصل کردن لپ تاپ به چند مانیتور. به هر حال مزیت بزرگ تبدیل های USB  به خروجی تصویر ، کم مصرف بودن آنها می باشد.اما مضرات آن ها آسیب رساندن به سیستم پردازنده های مرکزی و RAM  ها است.اگر شمابخواهید یک راه اندازی ارزان و دقیق مانیتورهای چندگانه را داشته باشید ، بهترین راهکار استفاده از مانیتور خود لپ تاپ و اتصال یک مانیتور با HDMI  و دیگری با USB  می باشد.  
یک راه حل جایگزین برای لپ تاپ های GAMING  و تجاری:
Docking Stations
Docking Station  یک روش اتصالی رایج برای کاربران فعال می باشد.
این ابزار معمولا فقط برای یک سری از تبلت ها و یا لپ تاپ های تجاری شاخته نشده اند.
برای DELL Latitude و Lenovo ThinkPad و تبلت های Microsoft Surface رابط هایUSBجایگزین خوبی به نظر می رسند ، ایراد آنها قیمت بالای آنهاست.
 
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
با تشکر,
تیم پشتیبانی.