اجرا نشدن نرم افزار ها

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاراجرا نشدن نرم افزار ها
Rwza7 3 سال قبل

سلام من با استفاده از دکمه های win+x و انتخاب command prompt(admin) به یک صفحه ای رفتم و با انتخاب HKEY_CLASSES_ROOT به بخش exe. رفتم و دوتا فایل توش بود و فایل default رو باز کردم و value رو از exefile به exe. تغییر دادم و کامپیوتر رو ریستارت کردم..
 
متاسفانه دیگه نمیتونم هیچ نرم افزاری رو باز کنم و یا حتی run as admin هم نمیشه..
دیگه نمیتونم به همون بخش برم و command propmt دیگه باز نمیشه و ارور میده..همچنین با کلیک دکمه win+r هم نمیتونم وارد بخش redegit(یا regedit یادم نیست دقیقا)بشم و اون هم ارور میده..
 
لطفا کمکم کنید هیچ کاری نمیتونم بکنم..

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
اگر دوست عزیز ملاحضه بفرمایید در قسمت سوال بپرس بیان شده است سوال های عادی که پرسیده میشود طی ۳ روز یا ۷۲ ساعت پاسخ داده می شود در صورتی که قصد دارید سوال شما در کمتر از ۱۵ دقیقه پاسخ داده شود میتوانید از سوال بپرس ویژه استفاده کنید . 
لطفا کمی بیشتر در سوال بالا برای ما توضیح دهید قصد انجام چه کاری را داشتید زیرا در قسمت HKEY_CLASSES_ROOT بخش های مختلفی با کارایی های مختلفی وجود دارند به هیچ عنوان به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم که کاربران در قسمت redegit وارد شوند , قبل از وارد شدن به بخش redegit باید حتما حتما بک اپ تهیه بفرمایید تا در صورت مشکل بک اپ بازگردانی شود در صورتی که بک اپ تهیه نشده است در بیشتر اوقات نیاز به تعویض ویندوز می باشد . 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر ,
تیم پشتیبانی 

Rwza7  

یعنی باید ویندوز رو عوض کنم؟
نمیشه کامپیوتر رو ریست کلی کرد؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

راهکار هایی برای رفع وجود دارد اما این روش ها استاندارد نبوده و ممکن است مشکل های جدیدی را به وجود آورد و تیم ما پیشنهاد نمیکند
بهتر است ویندوز را یک بار تعویض کنید