ارتقا لپتاپ ایسوس

ADS


pegah20 3 سال قبل

سلام. خسته نباشید. لپتاپ من سال هاست کند هست. چندین بار ویندوز عوض کردم و در حین کار خیلی کند بود. نم دونم مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری. امکانش هست بصورت آنلاین وارد سیستمم بشید و عیب دستگاه را چک بفرمایید؟؟ ممنون میشم ازتون. نمایندگی دادم یکبار که تاچ پدش رو اشتباه جا انداخته بود! هیچ اطمینانی ندارم بهشون. خواهش میکنم کمکم کنین. لومیون ۴ نضب کردم. تنها ورژن لومیونی بود که نصب شد…اما صفحه سیاه بود. نمیدونم مشکل از کارت گرافیکه یا نه. مدل لپتاپ n550 ایسوس

درود بر شما
لپ‌تاپ شما ، زمانی که تهیه‌ش کردید یه مدل عالی بوده و حتی هنوز هم توانایی‌هاش به اندازه کافی هست و ASUS هم یکی از برترین برندهای کامپیوتری دنیاست ……. نمی‌دونم شما کی تهیه‌ش کردید ، اما متأسفانه تقریباً ۸ سال از زمان تولید این مدل که متوقف شده ، می‌گذره که زمان کمی نیست و هر سیستمی با استفاده متداول ، نهایتاً ۱۰ یا به صورت خیلی بعیدی ۱۲ سال عمر می‌کنه و بعد خیلی راحت می‌سوزه ( اگر ۱۲ سال بیشتر عمر کنه واقعاً یه پدیده حساب میشه ! ) ……..

در حال حاضر ، اینکه اگر می‌خواید مطمئن بشید که مشکل نرم‌افزاری نیست ، محتمل‌ترین گزینه اینه که ویندوز یا حتی سیستم شما آلوده شده باشه ( با یه بدافزار ) ، از صفحه پائین آنتی وایرس Kaspersky رو که Rescue Disk هست دانلود کنید و نصبش کنید :

https://www.kaspersky.com/downloads/thank-you/free-rescue-disk

بعد با راهنمایی‌های صفحه پائین که راهنماهای اضافه هم موجودن ، تمام سیستمون رو ( حتی پارتیش‌های Recovery خود لپ‌تاپ رو ) بعد از آپدیت کامل Data Base جهت اسکن و حذف بدافزارها انتخاب کنید و منتظر نتیجه بمونید :

https://support.kaspersky.com/14229#block1

این راحت‌ترین روش هست که البته مطمئن هم نیست و بهترین روش اینه که تمام حافظه‌های لپ‌تاپتون رو کامل پاک کنید ( با ۰ پر کنید ) و بعد دوباره تمام ابزارها و میان‌افزارهای سیستم و بعد سیستم عامل و نرم‌افزارهای مورد نیازتون رو نصب کنید که حتماً هم باید اوریجینال باشن و با روش کاملاً ایمن و مطمئن کرک بشن ( اگر جسارت بنده رو ببخشید ، با عرض پوزش فکر کنم مهارتتون در این حد نباشه ، چون باید با ابزارهای خیلی سخت به صورت Command Line این کارو انجام بدید )

و در نهایت می‌مونه اینکه شما قصد ارتقاء سیستمتون رو دارید که البته قدرت کافی هم داره ؛ اما با توجه به نوشته‌هاتون به نظر میرسه یک گرافیک‌کار سنگین و حرفه‌ای هستید و کارای گرافیکی خیلی سنگین انجام میدید که در نتیجه ، حتی همین سیستم خوب هم پاسخگوی احتیاجات شما نیست …….. نمایندگی ASUS ( مخصوصاً داخل بازار رضا ) یکی از بهترین گزینه‌هاست ؛ اما خوب بهتون حق میدم ….. چون برخلاف ادعایی که می‌کنن که نمایندگی رسمی !!! ASUS هستن به هیچ وجه از طرف ایسوس ، مجوز ندارن ؛ چون حتی اگر به Policy های ایسوس هم نگاه کنید ، ایران یکی از کشورهاییه که ایسوس سالیان ساله که تحریمش کرده و هیچ خدماتی به ایران و ایرانی‌های مقیم کشور نمیده …….. متأسفانه من گزینه بهتر و آشنایی سراغ ندارم که خدمتتون معرفی کنم ولی اگر براتون مقدوره ، من شخصی رو در سامانه رایانه کمک می‌شناسم که آشنایی زیادی با سخت‌افزارها و نرم‌افزارها و علی‌الخصوص در این مورد ، بازارهای موجود اونا در ایران داره ؛ اگر براتون زحمت نمیشه تماس بگیرید با رایانه کمک و بلافاصله بگید وصل کنن به مهندس « سالمی » ؛ ایشون شیفتشون از ساعت ۴ بعد از ظهر هست تا ۸ شب و ازشون بپرسید ، مطمئن‌ترین جایی که می‌شناسن که قطعات کاملاً اصلی و اوریجینال رو می‌فروشن و در صورت امکان گارانتی هم می‌کنن کجاست و خوب بعدش هر دیوایسی که پاسخگوی کارای گرافیکیتون هست ( مخصوصاً پردازنده‌های گرافیکی محیرالعقول nVidia ) و البته CPU یا RAM رو براتون تعویض و نصب کنن ………