ارور صفحه آبی

ADS


مهدی 3 سال قبل

سلام من  لپ تاپ دارم یه سیدی انداختم روش سیدی عکس بوده متاسفانه ویندوز دیگه بالا نمیاد به صفحه آبی باز شده میخواستم ببینم اینو باید ویندوز عوض کرد یا کار دیگه ای کرد موقعی که اینترنت رو میزنن صفحه به نام استارت آپ سیتینگ وارد میشم که ۹ تا گزینه داره که متاسفانه هیچ اتفاقی نمی افته ممنون میشم راهنمایی بفرمایید اگه نیاز به تعویض ویندوز داره نحوه تعویض چطوریه

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
مدل دقیق ویندوز شما چیست دوست عزیز ؟ همچنین لطفا اروری که در صفحه ابی با ان مواجه میشوید را برای ما در قسمت کامنت همین سوال قرار دهید . در بیشتر اوقات نیاز به تعویض ویندوز می باشد اما لطفا قبل از ان به ما مشخصات ذکر شده را در قسمت کامنت پس از ثبت نام در سایت بیان دارید . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.