ارور نصب بازی

ADS


mahdiking 2 سال قبل

سلام من هنگام نصب بازی با ارور (cyclic redundancy check) و یه ارور دیگه (not recommended) با این دوتا ارور مشکل دارم تو هر درایوی نصب میکنم این ارور میده چنتا بازی امتحان کردم پی اس ۲۰۱۸ کالاف مدرن وارف همه بازی ها به کامپیوترم میخوره ولی این ارور میده

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
این مشکل معمولا زمانی رخ میدهد که سیستم شما توانایی خواندن و یا نوشتن (read/write) را نداشته باشد این مشکل میتواند صرفا یک باگ نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد 
برای تست روش های زیر را تست فرمایید و اگر نتیجه نداد باید یک بار ویندوز را تعویض و مجدد تست فرمایید اگر مشکل باز هم پابرجا بود بهتر است هارد شما از لحاظ سخت افزاری توسط یک متخصص از نزدیک برسی شود
اگر مشکل از هارد دیسک باشد، با استفاده از ابزار Check disk می توانید مشکلات آن را برطرف کنید(البته اگر مشکل نرم افزاری باشد). Command Prompt را بصورت Run As Administrator اجرا کرده و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید:

chkdsk /f x:

به جای X، باید نام درایو مورد نظر که این ارور مربوط بدان است را وارد کنید. مثلا:

chkdsk /f C:

رفع ارور Data error cyclic redundancy check . آموزشگاه رایگان خوش آموز

مطابق تصویر فوق پس از وارد کردن دستور، پیغام checked the next time the system restarts? (Y/N) Y نشان داده می شود و CHKDSK از شما می خواهد که scan را به ریستارت بعدی سیستم موکول کنید که کلید y را تایپ و Enter نمایید.
با وارد کردن Y، وقتی سیستم را ریستارت کردید، آنوقت Check Disk در سیستم شما انجام می شود. اجرای Check disk فرآیند بسیار زمانبری خواهد بود و حتی در مواقعی شاید ساعتها انجام آن به طول بیانجامد.

استفاده از Disk Check برای رفع ارور CRC Data
ابزار Disk Check در ویندوز هم می تواند به رفع خطاهای فایل سیستم که باعث شده دستگاه شما با خطای Cyclic Redundancy Check مواجه شود، کمک کند.
برای این منظور به this pc یا My computer وارد شوید و سپس روی درایو مورد نظر کلیک راست کرده و Properties بگیرید.
در این پنجره به تب Tools رفته و از قسمت Error-checking دکمه Check را کلیک کنید.

رفع ارور Data error cyclic redundancy check
سپس گزینه Scan drive را کلیک کنید تا درایو شما را به طور کامل اسن کند تا در صورتی ارور و مشکلی در دیسک وجود دارد را شناسایی کند.

رفع ارور Data error cyclic redundancy check
اگر اروری پیدا کرد، در صورت تمایل می توانید Repair کنید.

استفاده از SFC یا System File Checker
ابزار داخلی دیگر در ویندوز وجود دارد که بعضا برای تعمیر فایل های سیستمی از دست رفته یا خراب در سیستم شما کار می کند. ضمن اینکه اگر با ارور cyclic redundancy مواجه شده اید و علت ارور فایل های سیستمی خراب و یا از بین رفته باشند، از SFC برای رفع مشکل می توانید استفاده کنید.
پس Command Prompt را به صورت Run as administrator اجرا کرده و سپس دستور زیر را اجرا کنید:

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

پس از اجرای دستور فوق، حالا دستور SFC زیر را اجرا کنید و منتظر بمانید تا اجرای آن با موفقیت به اتمام برسد.

sfc /scannow

رفع ارور Data error cyclic redundancy check
پس از اتمام اجرای دستور، CMD را بسته و وضعیت را بررسی کنید.

فرمت کردن درایو
اگر درایو شما، درایوی به جز درایو C یا درایو ویندوز است می توانید آن را فرمت کنید. فقط پیش از فرمت کردن حتما اطلاعات درایو را جای دیگری کپی بگیرید چون همه اطلاعات آن پارتیشن حذف خواهد شد. پس به این مورد توجه داشته باشید.

رفع ارور Data error cyclic redundancy check
ولی اگر درایو C است، پیش از هر چیز مطمئن شوید که دیتایی که با آن با این مشکل مواجه شدید هیچ مشکلی نداشته باشد. مثلا اگر در طی فرآیند نصب با این مشکل مواجه شده اید، اول مطمئن شوید که واقعا فایل نصبی هیچ مشکلی نداشته باشد. مثلا از وب سایت دیگری برنامه را دانلود کنید و چنانچه باز هم ارور را دریافت می کنید، احتمال زیاد مشکل از سیستم خودتان است. شاید در این شرایط نصب مجدد ویندوز بتواند به شما در رفع مشکل کمک کند.
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید
با تشکر 
تیم کارشناسی