اسمبل کردن

ADS


sina 2 سال قبل

سلام خسته نباشید
 
ببخشید بنده کامپیوتری میخوام ببندم که سی پی یو نسبتا خوب با ماردبرد خوب که قابل ارتقا باشد برای انجام برنامه نویسی و گاهی انجام گیم ببندم گرافیک هم نیاز ندارم یعنی آنبرد هم باشه مشکلی نیست ولی بعدا شاید بهش اضافه کنم و رم حداقل ۱۶ بودجه هم ۱۵ الی ۱۶ میلیون تومان
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
شما میتونید از سری G رایزن استفاده کنید مانند ۴۶۵۰G و ۵۶۵۰G که قدرت گرافیک آنبوردشون نزدیک به ۱۰۵۰ ti و ۱۶۵۰ هست. برای همین هم تا مدت ها نیازی نخواهد بود که کارت گرافیک بگیرید و میتونید با همین بودجه ۱۵-۱۶ میلیونی یک سیستم خوب با رم و سی پی یو و گرافیک آنبورد عالی تهیه کنید. اگر هم کسی گفت amd خوب نیست به این دلیله که یا کار نکرده یا یه تجربه بد از سی پی یو های قدیمی داره، یا اینکه میخواد اینتل هاشو بفروشه اگر فروشنده‌ست. ما به بسیاری از کاربران پیشنهادشو دادیم و هیچکدوم ناراضی نبودند. مادربرد هم b550 بگیرید، با پاور ۶۰۰ وات. فن هم همون فن استوک ای ام دی بسیار گزینه خوبیه چون سی پی یوی خیلی خنکیه.
برای راهنمایی دقیق تر و بهتر میتونید به پشتیبانی تلگرام ساپاگپ با ایدی @sapagap پیام بدید تا سریع تر بتونید برای اینجور موارد مشاوره بگیرید و کارتون راه بیفته. قطعات رو هم میتونیم با نازلترین قیمت تقدیم حضورتون کنیم.
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.