اسکالینگ 500 درصد ویندوز

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاراسکالینگ 500 درصد ویندوز
mani 3 سال قبل

در بخش تنظیمات صفحه نمایش ویندوز ۱۰ اسکالینگ (scaling) رو بردم رو ۵۰۰ حالا خیلی صفحه بزرگ شده چطور باید برش گردونم به حالت ۱۰۰ درصد?

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
اگر دسترسی به ویندوز ۱۰ خود دارید و می توانید به ان لاگین کنید می توانید برای ریست ویندوز ۱۰ مراحل زیر را انچام دهید.
۱. منوی استارت را باز کنید و بر روی گزینه SETTING کلیک کنید.
۲. در پنجره SETTING بر روی دکمه UPDATE AND RECOVERY کلیک کنید.
۳. از سمت چپ پنجره بر روی لینک RECOVERY کلیک کنید. 
۴. در زیر RESET THIS PC بر روی GET STARTED کلیک کنید.
وقتی بر روی دکمه Get started کلیک کنید یک پنجره پاپ اپ ظاهر می شود و دو گزینه keep your file و remove everything را نمایش می دهد. اگر می خواهید ویندوز ۱۰ را به تنظیمات پیشفرض بر گردانید، گزینه remove every thing را انتخاب کنید و اگر می خواهید کامپیوتر را رفرش کنید و فایل های خود را نگه دارید گزینه keep my files را انتخاب کنید. 
زمانی که شما گزینه خود را انتخاب کنید ویندوز برای تنظیم مجدد اماده می شود.
اگر گزینه remove everything را انتخاب کنید ویندوز دوباره دو گزینه به شما نمایش می دهد که اگر می خواهید فقط فایل های خود را پاک کنید گزینه just remove my file را انتخاب کنید و اگر می خواهید کل اطلاعات درایو را پاک کنید گزینه remove file and clean drive را انتخاب کنید. 
اگر می خواهید کامپیوتر خود را بفروشید و کسی نتواند اطلاعات ان را بازیابی کند گزینه دوم انتخاب مناسبی می باشد.
توجه: اگر کامپیوتر شما چند درایو داشته باشد ویندوز از شما سوال می کند که ایا می خواهید اطلاعات درایوی که ویندوز در ان نصب شده را پاک کنید و یا اطلاعات کل درایوهای شما پاک شود.
بازگرداندن تنظیمات ویندوز ۱۰ بدون ورود به ویندوز
اگر نمی توانید به ویندوز خود لاگین کنید و از ان جا کار ریست را انجام دهید نگران نباشید یک روش جایگزین برای ریست ویندوز ۱۰ وجود دارد که مراحل ان شبیه روش بالا می باشد اما راه رسیدن به ان کمی متفاوت می باشد.
۱: دسترسی به advanced startup tools
دو را برای دسترس به این ابزار وجود دارد.
اگر به صفحه لاگین ویندوز دسترسی دارید. حالا باید بر روی دکمه power در پایین صفحه سمت چپ کلیک کنید و سپس دکمه shift بر روی صفحه کلید را فشار داده و همزمان بر روی دکمه restart کلیک کنید. کامپیوتر شما ریستارت می شود و وارد ابزار advanced startup tool می شود.
اگر کامپیوتر شما به درستی وارد بوت ویندوز نمی شود می توانید از این روش برای دسترسی به ابزار advanced startup tools استاده کنید.
کامپیوتر خود را روشن کنید و قبل از ان که به طور کامل بوت شود ان را خاموش کنید. این کار را ۳ مرتبه انجام دهید پس از این که مرحله بالا را ۳ بار انجام دادید در مرحله بعد کامپیوتر وارد ابزار advanced startup tools می شود.
۲. استفاده از ابزار reset
برای دسترسی به ابزار rest در ابزار advanced startup tools گزینه troubleshooting را انتخاب کنید و در مرحله بعد بر روی reset this pc کلیک کنید. 
۳: factory reset
برای ریست ویندوز می توانید گزینه remove everything یا keep my files را بسته به ان  دلیل شما برای انجام ریست چیست یک گزینه را انتخاب کنید.
دوباره یاداور می شوم اگر می خواهید کامپیوتر خود را بفروشید گزینه remove file and clean drive را انتخاب کنید تا اگر کسی بخواهد فایل های شما را ریکاوری کند کار او سخت تر شود.
توجه: اگر کامپیوتر شما چند درایو داشته باشد ویندوز از شما سوال می کند که اطلاعات درایوی که ویندوز در ان نصب شده پاک شود و یا اطلاعات کل درایوهای شما پاک شود. 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی