اشکال در اجرای gta online

ADS


sajjad.fd 4 سال قبل

سلام. ببخشید من قصد اجرا کردن بازی gta v online رو دارم. بازی رو از استیم گرفتم.هر دفعه با یه ارور از طرف rockstar games launcher یا از طرف نرم افزار social club مواجه میشم. خواهشا راهنمایی کنید چیکار کنم تا با اروری مواجه نشم و بتونم از بخش آنلاین بازی استفاده کنم؟؟؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
اگر با این روش ها در زمان دانلود بازی gta در استیم مواجه می شویم توصیه می کنیم در ابتدایی ترین قدم استیم را از طریق کنترل پنل از طریق فایل لوکیشن آن حذف نمایید و دوباره آن را از طریق سایت استیم دانلود نمایید در ادامه برای شما روش نحوه دانلود بازی را قرار خواهیم داد اما توصیه ما به شما این چنین است که بازی را از طریق خود استیم دانلود کرد در صورتی که با ارور مواجه می شوید متن رو را برای ما در قسمت کامل در انتهای این پاسخ قرار دهید �را با توجه به گسترش این بازی‌ها این بازی نیز متفاوت می باشد 
 
 

 
با استفاده از Rockstar Games Launcher می توانید بازی های شرکت راکستار را به صورت کاملا قانونی و آنلاین تجربه کنید. برای این کار ابتدا باید از طریق لینک زیر جدیدترین نسخه راکستار گیم لانچر را دانلود کنید.
 
https://socialclub.rockstargames.com/rockstar-games-launcher
 
سپس قبل از نصب از اتصال ف_یلتر شکن خود مطمئن شوید و آن را نصب کنید. پس از نصب و اجرا نرم افزار گیم لانچر شروع به بروز رسانی خود می کنند و در نهایت صفحه لاگین مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.
 

 
اگر در هنگام بروز رسانی با ارور مواجه شدید، باید از یک ف_یلتر شکن معتبر و پرسرعت استفاده کنید که پیشنهاد ما استفاده از NORD V.P.N است. اگر اکانت دارید می توانید با وارد کردن اطلاعات آن و زدن گزینه Sign in وارد اکانت خود شوید و اگر قصد ساخت اکانت جدیدی دارید. می توانید با انتخاب گزینه Create a new account مانند تصویر زیر برای خود یک حساب کاربری تازه بسازید.
 

 
در صفحه بعد تیک قوانین را مانند تصویر زیر بزنید و بر روی Next کلیک کنید.
 

 
در صفحه ثبت نام مانند تصویر زیر در کادر اول و دوم ایمیل خودتون رو وارد کنید. در کادر Password و Confirm Password رمز خودتون رو وارد کنید. در قسمت Nickname نام کاربری خودتون را وارد کنید و در دو کادر آخر تاریخ تولد خودتون و نام کشور را انتخاب کنید. با توجه به تحریم ها بهتر است کشور خود را بر روی آمریکا قرار دهید. ۳ تیک آخر مربوط به قوانین، ذخیره اطلاعات شما در هر بار ورود تا دیگر نیاز نباشد مجدداً اطلاعات وارد شوید و گزینه Auto Sign in ورود اتوماتیک است.
 

 
پس از وارد کردن اطلاعات خود بر روی Next برای ادامه کار کلیک کنید. در صفحه بعد اطلاعات شما تایید می شود و اکانت برای شما ساخته می شود. برای تایید به ایمیل خود بروید و ایمیل فرستاده شده از راکستار را Verify یا همان تایید کنید.
 
پس از این که اکانت خودتون رو ساختید یک بار دیگر به صفحه اصلی لاگین بر می گردیم تا با اطلاعات اکانت خودمان وارد صفحه مخصوص به خود شویم. برای این کار ایمیل و رمز عبور خود را میزنیم و بر روی SIGN IN کلیک می کنیم.
 

 
پس از ورود اگر بازی قبلا اکتیو نشده باشد، نباید عناوینی از بازی های شرکت راکستار را ببینید. اما اگر بازی برای شما فعال شده است، مانند تصویر زیر در قسمت چپ با دو گزینه Now available و My library مواجه می شوید. در قسمت Now Avalaible بازی است که مدت چند هفته به صورت رایگان در داخل راکستار قابل بازی می باشد و در قسمت My library بازی هایی که خریدید و در اکانت فعال است را می توانید مشاهده کنید. به طور مثال با انتخاب گزینه Grand Theft Auto V و زدن گزینه INSTALL NOW می توانید بازی را نصب و اجرا کنید.
 

 
اگر به جای INSTALL NOW گزینه ای مانند BUY NOW بود یعنی بازی در اکانت شما فعال نیست و باید آن را با سیدی کی فعال سازی کنید. برای خرید سیدی کی بازی GTA V می توانید روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.تصویر بالا اکانت نمونه ای از GTA V برای فروش است که ۲ بازی بالا در آن فعال می شود که می توانید با قیمت بسیار پایین تری نسبت به سیدی کی تهیه کنید.
 
مانند تصویر زیر هم می توانید با کلیک بر روی آیکن آواتار خود و گزینه Redeem Code سیدی کی خریداری شده را وارد و بازی مورد نظر را در اکانت خود فعال کنید.
 

 
بخش Manage Account یکی از مهم ترین قسمت های اکانت است که می توانید اطلاعات اکانت، از جمله ایمیل و رمز عبور خود را تغییر دهید که با کلیک بر روی آن به سایت اصلی راکستار می روید و باید مجدداً اطلاعات خودتون را برای ورود وارد کنید.
 
در بخش Settings می توانید نحوه اجرای لانچر هنگام اجرای خود بازی ها و موارد مختلفی را تنظیم کنید.
 
در صورتی که سوالی در بخش بالا دارید لطفاً با ما در ارتباط کامل در ارتباط باشید . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

سلام ممنونم بابت راهنماییتون. ولی مشکل من اینجای کار نیست.من تونستم هر اروری که rockstar game launcher میده رو رد کنم
ولی زمان آنلاین شدن در بازی با ارور the gta online session is having trouble syncing importent catalogue data with the server…….
بعد از مواجه شدن با این ارور دوباره بازی به حالت آفلاین برمیگرده. متن ارور طولانیه کامل ننوشتم
خیلی از راها رو گشنم تو اینترنت و انجام دادم ولی به نتیجه نرسیدم
خواهشا کمکم کنید

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز ظاهرا این یک مشکل از طرف خود راک استار میباشد و به دلیل حجم بالای کاربران به دلیل رایگان شدن GTA V میباشد و برای تعداد زیادی از کاربران رخ داده
در حال حاضر روشی برای رفع آن وجود ندارد و باید صبر کنید تا خود راک استار این مشکل را رفع کند

ممنونم از راهنماییتون خیلی مچکرم

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خواهش میکنم دوست عزیز