ایا وقتشه لپتاپ رو عوض کنم یا نه؟

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهایا وقتشه لپتاپ رو عوض کنم یا نه؟
شیدا 3 سال قبل

سلام،قبل از  هر چیزی باید بگم که ممنون از سایت خوبتون وراهنمایی هاتون من حدود ۱۰ -۱۱ سال قبل لپ تاپ دل مدل inspiration N5010 رو خریداری کردم تا امروز هیچ مشکل نرم افزاری باهاش نداشتم ویندوز ۱۰ رو کامل ساپورت میکنه،بروز میشه سرعت بارگزاری تا حدی پایین هست ولی کلافه کننده نیست و کاملا منو راضی نگه داشته. اما از لحاظ سخت افزاری تا حالا کلی خرج رو دستم گذاشته، اداپتورش یه بار سوخت، جفت بلندگوها خراب شدن مجبور به تعویض شدم ، سی دی رام رو یک بار عوض کردم باز دوباره کار نمیکنه بعد از گذشت ۲ سال، باطریش همون سال اول از بین رفت ، حالا هم ۱۰ تا از دکمه های کیبورد کار نمیکنند،جدیدا خیلی سریع گرم میشه و مشکل دیگه ایم که باهاش دارم سنگینیشه که نزدیک به ۳ کیلو هست. حالا با این وضعیت از نظر شما بهتره من کلا لپ تاپ جدید بخرم یا همین رو تعمیر کنم ؟ (کیبورد خیلی لازمم میشه چون همه ی جزوه های درسیم رو تایپ میکنم و الان که کار نمیکنه واقعا لنگ موندم)هزینه ایم که برای لپتاپ جدید میتونم داشته باشم زیر ۱۵ میلیون هست و اصلا نمیدونم مشکل کیبوردم چیه که کار نمیکنه از طرفی میترسم تعمیرش کنم و هزینه ی بیخود باشه 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیلی ممنون از لطف شما بله دوست عزیز لپ تاپ ها بعد از یک سری زمان مشخص در صورتی که استفاده مناسبی از انها نشود احتمال خرابی انها بسیار بالا میرود با توجه به توضیحات شما و افزایش قیمت ها در حال حاضر به شما پیشنهاد خرید مجدد لپ تاپ خواهیم داد به این موضوع توجه کنید که شما با مبلغ ۱۵ میلیون میتوانید لپ تاپی حتی بهتر از لپ تاپ حال حاضر خود تهیه کنید و اگر کارایی عادی داشته باشید تا چندین سال به شما جواب گو خواهد بود . 

این دو لپ تاپ نمونه هایی از لپ تاپ هایی هستند که در این رنج میتوانید تهیه کنید اما اگر قصد ۱۰۰% خرید دارید در قسمت کامنت به ما بیان دارید تا دقیق تر این موضوع را برای شما بررسی کنیم . 
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.