بازی های بتل رویال برای موبایل

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهبازی های بتل رویال برای موبایل
Id.tb 4 سال قبل

سلام؛
کدوم بازی بتل رویال برای موبایل از همه بهتره و یک مقایسه ایی هم لطف کنید انجام بدید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
تنوع و تعدد باور نکردنی این حجم از بتل رویال موبایلی کار را برای انتخاب بهترینشان سخت می‌کند. گرچه اسامی بزرگی مانند فورتنایت، پابجی و Call of Duty در این میان موجب شده‌اند تا توجه حجم زیادی از کاربران به آن‌ها اختصاص پیدا کند، اما در این میان اسامی بی‌نام و نشان‌تری را هم دید که از نظر محبوبیت با برخی عناوین شناخته شده قابل رقابتند.
به عنوان کاربری که شناخت دقیقی از بازی‌های بتل رویال ندارد، مواجهه با این لیست بلند و انتخاب از میان آن کمی سخت است. در چنین شرایطی، مراجعه به اسکرین‌شات‌های گول‌زننده استورها و از طرفی دیدن تعداد دانلودهای چشمگیرشان جزو دلایلی محسوب می‌شوند که ممکن است کاربران را به خریدشان ترغیب کنند.
در این ویدیو به بررسی چندین و چند بتل‌ رویال موبایلی موجود می‌پردازیم و در ادامه، برترین‌هایمان را به صورت خلاصه به شما معرفی می‌کنیم. نظراتتان در خصوص انتخاب‌ها و برترین بازی‌ بتل رویالی برای موبایل را از نظر خودتان انتخاب کنید.

Disorder

بتل رویال موبایلی

Disorder ساخته جدید NetEase Games است. یک کمپانی چینی که از طرفی بزرگ‌ترین رقیب تنسنت در ساخت بتل رویال‌های موبایلی محسوب می‌شود. NetEase برای ساخت Disorder تلاش کرده تا از تجربیات گذشته‌اش استفاده کند و درنهایت، محصولی قابل رقابت با Call of Duty Mobile را روانه بازار کند. نتیجه کار فراتر از انتظارات ما بود و درنهایت موجب شد تا از آن به عنوان یکی از برترین بتل رویال‌های موبایلی یاد کنیم. داستان در خصوص Disorder متفاوت است. شمایید و هم تیمی‌هایتان تا در مسیر کپچر کردن یک موشک هسته‌ای، از صد تیم‌های دیگر و دشمنانی که در محیط بازی حضور دارند بگذرید. هر شخصیت در بازی خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارد تا از این حیث، Disorder بیشتر شبیه Rainbow Six: Siege باشد تا سایر بتل‌ رویال‌های شناخته شده.

 

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Rules of Survival

بتل رویال موبایلی

پیش از آنکه پای پابجی به موبایل باز شود تا آغازی باشد برای ساخت و انتشار بتل رویال‌های دیگر، نسخه فورتنایت و پابجی ویندوز حسابی گرد و خاک به پا کرده بودند. تقریبا همان زمانی که پلتفرم موبایل در حال نشان دادن ظرفیت‌های فراتر از انتظار خود بود و نیاز به یک بتل رویال موبایلی شدیدا احساس می‌شد. Rules of Survival در چنین شرایطی وارد میدان شد تا حداقل برای مدتی کوتاه، نبض بازار را به دست گیرد. Rules of Survival با نقشه‌ای بزرگ و ظرفیت ۳۰۰ نفر توانست به شدت جلب توجه کند تا بدین شکل، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بتل رویال‌های موبایلی شود. پشتیبانی ‌کامل از Rules of Survival نیز یکی از دلایلی محسوب می‌شود که این بازی طی مدت زمان گذشته و حتی با وجود انتشار تمام بازی‌هاش مشابه، همچنان مخاطبینش را حفظ کرده.

 

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Creative Destruction

بتل رویال موبایلی

فورتنایت با وجود محبوبیت بی‌نظیری که دارد، متاسفانه روی پلتفرم اندروید نتوانسته از تمام پتانسیل‌هایش استفاده کند. نتیجه این شد که بازی‌های دیگری وارد میدان شدند تا بتوانند جای خالی فورتنایت را برای آن دسته از طرفدارانی که قابلیت تجربه نسخه موبایلی آن را ندارند پر کنند. Creative Destruction یکی از این دسته بازی‌هاست. شباهت‌های زیاد بین جلوه‌های بصری و مکانیزم‌های اساسی Creative Destruction و فورتنایت وجود دارد. البته Creative Destruction صرفا یکی کپی محض نیست و اضافه کردن خصوصیات جدید و همچنین صداگذاری منحصر به فردش موجب می‌شود تا آن را برترین بتل رویال موبایلی فانتزی بدانیم.

 

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Call of Duty Mobile

بتل رویال موبایلی

وقتی نگاهی اجمالی به کارنامه تنسنت می‌اندازیم و خلق عناوین پرمخاطب و موفقی مانند پابجی موبایل یا فورتنایت را در آن می‌بینیم، پیش‌بینی موفقیت همکاری با استودیو بزرگی مانند اکتیویژن برایمان ساده‌تر می‌شود. سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان Call of Duty: Mobile برای اندروید و iOS منتشر شد تا بدین شکل، شاهد رخ دادن یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات سال ۲۰۱۹ باشیم. Call of Duty: Mobile با ارائه استانداردترین تجربه از عناوین شوتر اول‌شخص روی پلتفرم موبایل با سرعتی باورنکردنی رکوردهای متنوعی را شکست و پشت سر گذاشت. ارائه محتوایی متنوع و سرگرم‌کننده در کنار حفظ تعادل میان کیفیت بصری چشم‌نواز و پرفورمنس بی‌دردسر موجب شد تا Call of Duty: Mobile به سادگی تبدیل به پرمخاطب‌ترین بازی موبایلی سال ۲۰۱۹ شود.

 

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

Pubg Mobile

بتل رویال موبایلی

دوران شکوهمند پابجی زود به پایان رسید و آپدیت‌های مخرب درکنار گوش نکردن به خواسته کاربران موجب شد تا Bluehole تاج سلطنت بتل‌ رویال را دو دستی تقدیم رقیب قدرتمند خود یعنی فورتنایت کند. در همین زمان بود که تنسنت برخلاف Bluehole عمل کرد و نام پابجی را این بار در ابعاد پلتفرم موبایل باز هم در عرصه بین المللی بر سر زبان‌ها انداخت. ارائه تجربه بی‌نقصی که کاربران مدت‌ها از نسخه پی‌سی یا کنسولی پابجی انتظار داشتند درکنار جلوه‌های بصری زیبا، پرفورمنس بی‌دردسر و محتوای متنوع و مستمر از جمله عواملی بودند که موجب شدند پابجی تبدیل به پرمخاطب‌ترین بازی موبایلی تاریخ شود و همچنان بتواند با وجود رقبای رنگارنگ، محبوبیت و کیفیت بالای خود را حفظ کند.

 

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

 

Id.tb  

متشکر از توضیحاتتون؛
اگه لطف کنید تفاوت شون رو هم بگید، ممنون میشم.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز تمام بازی های بالا همه از نوع شوتر هستند و تفاوت خاصی را نمتوان برای هرکدام گفت زیرا هر کدام از بازی ها جنبه متفاوتی از بزی شوتر را به نمایش میگذارند , از لحاظ گرافیکی همه بازی ها در یک سطح میباشند , اما از لحاظ معروفیت و محبوبیت بازی پابجی افراد بیشتری بازی میکنند اما از لحاظ تفاوت , نمتوان تفاوت خاصی را گفت زیرا هر کدام از بازی های ذکر شده یک خصوصیت کاملا متفاوت دارند و قابل مقایسه بایکدیگر نیستند .

Id.tb  

ممنون

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

موفق باشید