باز نشدن بعضی فولدرهای ssd

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارباز نشدن بعضی فولدرهای ssd
HRGH 4 سال قبل

SSD اکسترنال به کیس کامپیوترم وصل بود که چند فایل مخفی ویندوزXP را که فکر می کردم ویروس است حذف کردم. بعد هیچکدوم از درایوها و همچنینssd باز نشدن . مجبور شدم ویندوز را دوباره نصب کنم و درایوها را فرمت کنم کامپیوتر درست شد ولی ssd باز نمی شد با چند آنتی ویروس کامپیوتر وssd را ویروس کشی کردم که چند ویروس پیدا شد اما ssd درست نشد . برنامه Autorunexterminator را نصب کردم یک ویروس پیدا کرد وssd باز شد ولی بعضی از فولدرهایی که داده دارند باز نشدن واین پیام می‌آید:
I : \ personal data \my folders \ … Not accessible.
Access is denied.

1 پاسخ
بهترین پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
با توجه به توضیحات شما فایل های مخرب زیادی بر روی هارد شما وجود داشته (ویروس و نرم افزار های مخرب)
که با توجه به اقداماتی که انجام دادید برخی از آن ها و یا تمام آن ها حذف شده است اما ظاهرا آن ها فایل های شما را خراب کرده 
روش زیر را تست کنید
مشکل Access Denied حین ورود به پوشه ها
 
مواقعی پیش میاید که میخواهید پوشه ای را باز کنید و ویندوز به شما اجازه باز کردن آن پوشه را نمیدهد. اگر شما Administrator در کامپیوترتان هستید، میتوانید سریع این مشکل را حل کنید.
 
برای شروع از اکانت خود خارج شوید و با اکانت Administrator وارد شوید. بر روی پوشه مورد نظر که نمیتوانید واردش شوید راست کلیک کنید و بر روی Properties کلیک کنید. وارد بخش Security شوید و سپس بر روی گزینه Advanced کلیک کنید. در بخش Owner بر روی لینک Change کلیک کنید.
 
شما میتوانید یک کاربر برای دسترسی کامل به پوشه مورد نظر انتخاب کنید و یا تعیین کنید که همه بتوانند به این پوشه دسترسی داشته باشند. بر روی کادری که در پایین است کلیک کنید و نام کاربر مورد نظر را جهت دسترسی داشتن تایپ کنید. و یا میتوانید عبارت Administrators را تایپ کنید تا همه ی Admin ها در کامپیوتر به این پوشه دسترسی داشته باشند.
 
5 مشکل شایع در ویندوز و راه حل آنها
 
 
بر روی OK کلیک کنید. سپس در پنجره ی دیگر هم که از قبل باز بود OK را کلیک کنید.
اگر با انجام این کار مشکل رفع نشد ممکن است فایل های شما غیر قابل استفاده شده باشد

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در پایین همین مطلب در ارتباط باشید
با تشکر,
تیم پشتیبانی.