بوت نشدن ویندوز ۱۰ هنگام نصب

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاربوت نشدن ویندوز ۱۰ هنگام نصب
marry_7178 3 سال قبل

سلام خسته نباشید من میخوام ویندوز ۱۰ نصب کنم اما سی دی رو که داخل سیستم قرار میدم و سیستم ریست میکنم سی دی رو بالا نمیاره و اصلا در کل بوت سیستم بالا نمیاد از دکمه های del.f2.f12 و… هم استفاده کردم اما اصلا بوتش بالانمیاد یه صفحه میاد که میزنه استارت ویندوز و همون ویندوز قبلی اجرا میشه سی دی رو عوض کردم بازم نشد روی یه سیستم دیگه امتحان کردم بازم نشد برای من اصلا بوت سیستم نمیاره که بخوام تغییرش بدم مشکل از کجاست ؟

سلام، باید بعد از آمدن صفحه ابتدایی رایانه هنگام روشن شدن، یکی از کلیدهای F2، F12، DEL یا ESC را بفشارید، سپس از صفحه ای که آمده است، دی وی دی را انتخاب کنید.
یک راه دیگر این است که کلید Shift را نگه داشته و رایانه را Restart کلیک کنید، سپس از صفحه ای که آمده است، روی Use a Device کلیک کنید، اگر هم می خواهید ویندوز را از روی دی وی دی نصب کنید، باید از این لیست DVD-ROM را انتخاب کنید. یا گزینه ای که در آن نام DVD را می بینید، در اصل باید نام درایور دی وی دی رام را انتخاب کنید، برای اینکه بدانید نام درایورش چیست، باید روی علامت ویندوز کلیک راست کنید و روی Device Manager کلیک کنید، سپس روی DVD/CD Rom drivers بزنید، نامی که برای درایور دی وی دی رام را مشاهده می کنید باید در آن مرحله انتخاب کنید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 لینک زیر را مطالعه کنید که آموزش نصب ویندوز ۱۰ هست که در سایت ما موجود است 
آموزش نصب ویندوز ۱۰ 

همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.