بیرون پریدن از بازی dota2

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هابیرون پریدن از بازی dota2
حسین کرمی 3 سال قبل

سلام خسته نباشید من حدود یک سال هست دارم dota2 بازی میکنم چند روز پیش رفتم یه گرافیک بالاتر و قدرتمند تر خریدم ولی هر وقت میرم توی بازی از بازی میپره بیر‌ون بعد چند ثانیه
نمیدونم واقعا چیکار بکنم ویندوز رو هم عوض کردم بالاترین آپدیت کارت گرافیک رو هم نصب کردم
لطفا کمکم بکنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,
 
لطفا مراحل زیر را تست و بررسی نمایید نتیجه را به ما اعلام کنید .
حل مشکل بیرون پریدن از بازی Dota 2
اگر شما بازی Dota 2 را اجرا می کنید و در بین بازی کرش می کند و یا در حین بازی ، بازی گیر می کند یا هنگ می شود و یا حتی بدون اجرا شدن ارور کرش کردن را می دهد ، در این بخش می توانید این مشکلات مربوط به بازی Dota 2 را حل کنید.
روش هایی که گفته می شود ممکن است به راحتی مشکل شما را حل کنند و به راحتی قابل انجام باشند ، اما بعضی ها هم همانطور ممکن است سخت باشند و مشکل شما را حل نکنند. در هر صورت ، ما برای شما راه حل هایی آماده کرده ایم که به راحتی توسط کسانی که Dota 2 بازی می کنند قابل انجام است.
۱) ست کردن Affinity از طریق Task Manager
گاهی اوقات این مشکل در پردازنده های چند هسته ای یا ۴ هسته ای بوجود می آید ، اما بازی بصورت بهینه شده تنها بر روی یک یا دو هسته اجرا می شود و ۲ هسته ی دیگر بی کار هستند و پردازشی ندارند. باید بگوییم که با اینکار شما عملکرد سیستم خود را کاهش نمی دهید بلکه ترفندی برای حل مشکل بوجود آمده در بازی Dota 2 ایجاد کرده اید. شما می توانید با استفاده از Task Manager این عملیات را انجام دهید.

  • ۱- ابتدا وارد Steam | استیم شوید.
  • ۲- در استیم از منوی بالایی روی Library کلیک کرده و بازی Dota 2 را اجرا کنید.
  • ۳- بعد از اینکه بازی اجرا شد حالا به صفحه دسکتاپ ویندوز مراجعه کنید.
  • ۴- کلید های [ Ctrl + Shift + Esc ] را با یکدیگر فشرده تا وارد Task Manager شوید.
  • ۵- حالا در پنجره باز شده روی “More Details” کلیک کنید تا همه پردازش ها نمایش داده شوند.

حل مشکلات بازی Dota 2

  • ۶- از تب ها وارد تب “Details” شوید و به دنبال Dota2.exe بگردید.
  • ۷- روی آن “راست کلیک” کرده و گزینه ی “Set affinity” را انتخاب کنید.
  • ۸- حالا با زدن تیک اول یعنی “All Processors” همه پردازنده ها را برای بازی Dota ۲ انتخاب کنید. همچنین اگر پردازنده ۸ هسته ای دارید ، می توانید تنها ۴ هسته اول را انتخاب کنید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۹- در نهایت OK را بزنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. بازی را خارج کرده و دوباره وارد شوید.

همچنین بخوانید  چگونه کسی را در جیمیل بلاک کنیم؟ نحوه بلاک کردن در جیمیل

۲) حذف Visual C++ از سیستم و نصب جدید ترین نسخه
این روش که یکی از روش های ناشناخته به نظر می رسد و کمتر کسی آن را می داند ، می تواند مشکل کرش کردن بازی Dota 2 را برای شما حل کند تا بتوانید وارد بازی شوید. این روش برای کاربرانی که می خواهند از دست کرش کردن های بیهوده بازی خلاص شوند بسیار کاربردی است و حتما پیشنهاد می شود آن را به درستی انجام دهند.

  • ۱- وارد کنترل پنل | Control Panel  شوید.
  • ۲- در پنجره کنترل پنل ، روی View By کلیک کرده و Category را انتخاب کنید. در پایین سمت چپ روی Uninstall a Program کلیک کنید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۳- اگر از ویندوز ۱۰ استفاده می کنید کافیست با زدن [ Windows + I ] وارد تنظیمات شده و به بخش Apps بروید ، خواهید دید که برنامه ها لیست می شوند.
۴- حالا در لیست برنامه به دنبال “Microsoft Visual C++” بگردید و نسخه های نصب شده را حذف کنید.
۵- بعد از اینکه همه ی نسخه ها را حذف کردید حالا باید توسط این لینک اقدام به نصب کردن Visual C++ و نسخه همخوان با سیستم خود یعنی ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت کنید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۶- به مسیر فایل دانلود شده رفته و آن را نصب کنید. این عمل را برای تمام نسخه هایی که حذف کرده اید انجام دهید و در نهایت بازی Dota 2 را تست کنید.
۳) کلید های میانبر را ریست کنید
اینکه بخواهید کلید های میانبر یا Hotkey هایی را که قبلا برای خود شخصی سازی کرده و حالا آن ها را به حالت پیشفرض برگردانید یا ریست کنید ممکن است سخت باشد اما مجبور هستید! مخصوصا زمانی که شما روش های بالا را تست کرده اید و جوابی نگرفته اید.
۱- وارد استیم شده و بازی Dota ۲ را از قسمت Library یا لیست بازی های خود اجرا کنید.
۲- داخل بازی ، آیکون چرخ دنده در بالا سمت چپ را کلیک کرده تا وارد تنظیمات شوید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۳- در تنظیمات به تب Hotkeys رفته و گزینه ی Reset Hotkeys را انتخاب کنید تا کلید های میانبر ریست شوند.
۴- در نهایت بازی را یکبار ببندید و دوباره وارد شوید.
۴) بروزرسانی بایوس ویندوز BIOS
بله درست است ! قدیمی بودن نسخه ی بایوس باعث می شود تا کرش کردن های بی دلیل در بازی افزایش یابد و یکی از دلایل کرش کردن باشد. دانلود نسخه جدید بایوس ، برخی تنظیمات بهینه سازی سیستم و مدیریت بر روی سخت افزار سیستم ایجاد می شود. تنظیمات دیگر مانند بهینه سازی برای اجرا بازی ها هم در نظر گرفته شده است. کسانی که تابحال بایوس خود را بروز و آپدیت نکرده اند ، شاید با خود بگویید آپدیت کردن بایوس سخت باشد اما ساده تر از آن چیزی است که حتی فکرش را می کنید.

همچنین بخوانید  ۱۰ نکته که باید در خرید های آنلاین رعایت کنید – نکات خرید آنلاین (۲۰۲۰)

۱- ابتدا باید نسخه ی نصب شده بایوس سیستم روی سیستم خود را مشاهده کنید. بدین منظور با نوشتن عبارت “msinfo” در قسمت جستجوی ویندوز می توانید نسخه ی بایوس را مشاهده کنید.
۲- حالا از لیست به دنبال “BIOS version” بگردید که در زیر Processor قرار دارد. نسخه و نام بایوس را کپی کرده و روی کاغذ آن را برای خود بنویسید.

حل مشکلات بازی Dota 2

 
۵) ساخت اکانت و حساب کاربردی جدید در ویندوز
گاهی اوقات با وجود اکانت های مشکل دار باعث می شود تا بازی را به دلیل نداشتن مجوز ها یا دسترسی های درست و نداشتن مالکیت ، به درستی اجرا نکنند و اجرای بازی دچار مشکل شود. کاربرانی که در بازی Dota 2 کرش های پشت سرهم و متوالی دارند ، یک اکانت جدید بسازند تا بررسی کنند مشکلشان حل شده است یا نه. بدین منظور برای حل مشکل کرش کردن بازی Dota 2 و ساخت اکانت جدید در ویندوز مراحل زیر را طی کنید :
در ویندوز ۱۰ :
۱- وارد تنظیمات ویندوز شده با زدن کلید های [ Windows + I ] یا نوشتن عبارت Settings در قسمت جستجو این امر امکان پذیر است.

حل مشکلات بازی Dota 2

۲- از پنجره تنظیمات وارد بخش Accounts شوید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۳- در این قسمت از منوی سمت چپ حالا روی “Family & other people” کلیک کنید و “Add someone else to this PC” را انتخاب کنید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۴- برای اضافه کردن کاربر خارج از اکانت مایکروسافت در پنجره باز شده ابتدا “I don’t have this person’s sign-in information” را انتخاب کرده و بعد روی “Add a user without a Microsoft account” کلیک کنید. حالا شما می توانید یک حساب محلی یا لوکال برای ویندوز خود بسازید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۵- در قسمت Username نام کاربر را وارد کرده و ۲ فیلد دیگر باید رمز عبور کاربری که میسازید را وارد کنید. شما همچنین می توانید برای کاربر خود Password Hint قرار دهید. در نهایت با زدن دکمه “Finish” کاربر مورد نظر خود را بسازید.

حل مشکلات بازی Dota 2

۶- ویندوز خود را یکبار ری استارت کرده و با کاربر جدیدی که ساختید وارد ویندوز شوید. شما همچنین می توانید با رفتن به مسیر Start menu >> Account icon >> Sign out از اکانت فعلی خارج شده و وارد اکانت جدید خود شوید. در نهایت بررسی کنید که بازی Dota 2 مشکل کردن برطرف شده است یا نه.
 
 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی 

hosseen  

سلام خسته نباشید
من تموم این کار هارو کردم ولی نشد
راه حل دیگه ای نیست برای مشکل من؟

hosseen  

سلام لطفا جواب بدید من اینارو انجام دادم نشد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

لطفا مدل دقیق کارت گرافیک و مشخصات دقیق سیستم خود را برای ما بیان دارید قربان بابت تاخیر از شما پوزش میطلیبم

hosseen  

کارت گرافیک: gt240 ddr5 1 gig رم: ۴ cpu: dual core 2020 2.90 ghz
من قبلا با گرافیک ۹۵۰۰ بازی می‌کردم هیچی نمیشد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

به دلیل اپدیت های اخیر دوتا ۲ و بالا رفتن حجم بازی به هیچ عنوان این کارت گرافیک قربان در حال حاضر جواب گو نمی باشد .