تایپ کردن خودکار عدد 6 در لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارتایپ کردن خودکار عدد 6 در لپ تاپ
حسین 3 سال قبل

با سلام و خسته نباشید،متاسفانه به مدت ۲ روزه لپتاب بنده به صورت خودکار شروع به تایپ عدد ۶ می کند و اجازه نمیده با لپتاب کار کنم،نمیدونم چی کار کنم،حتی تمام آپدیت ها رو هم انجام دادم و کارهایی که فکر میکردم ولی درست نشد ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید ایراد از کجا است؟؟؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما پوزش می طلبیم دوست عزیز ,
 
این احتمال وجود دارد که کیبرد لپ تاپ شما اتصالی کرده باشد که نیاز به بررسی ان به صورت سخت افزاری توسط یک متخصص می باشد اما در غیر این صورت اگر شما اقدام به تعویض ویندوز کرده اید و مشکل پابرجا است احتمال وجود ویروس نیست و تنها موردی که میتوان متوجه ان شد خرابی کیبرد و اتصالی ان می باشد که باید حتما بررسی شود . 
توصیه میکنیم یک مرتبه کامل ویندوز را تعویض کرده و مجددا ان را نصب کنید نتیجه را به ما در قسمت کامنت اعلام کنید. 
 
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی