حالت Power Saving در مانیتور و عدم نمایش تصویر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارحالت Power Saving در مانیتور و عدم نمایش تصویر

سلام خسته نباشین میگم من امروز با کابل hdmi کیسم رو وصل کردم به تلویزیون و با کابل vga وصل کردم رو مانیتور که دوتاش اوکی شد اومد
ولی الان فقط با کابل hdmi رو تلویزیون میاد و رو مانیتور با کابل vga نمیاد
با کابل vga اولش که کیس روشن میشه نشون میده ولی بقیش نشون نمیده
رفتم تو devices هم مانیتور رو کرده جز other devices چیکار کنم تروخدا راهنمایی کنین
لطفا راهنمایی

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مورد به دلیله شناخته نشدن دستگاه است. یک نمونه از روش شناساندن دستگاه را برایتان قرار میدهیم، به طور مشابه به دستگاه مانیتور را بشناسید (بسناسنید؟ :/  ) فعلشو نمیدونم بلخره یکاری کنید بشناستش XD
برای یافتن دستگاه شناخته نشده، می‌بایست که به Device Manager مراجعه کنیم. روش‌های متعددی جهت دسترسی به Device Manager وجود دارد؛ برای مثال، اگر از کاربران ویندوز ۸ یا ۸.۱ هستید، می‌توانید با فشردن کلیدهای ترکیبی Windows Key + X و انتخاب گزینه Device Manager وارد این بخش شوید.
اگر کاربر ویندوز ۷ هستید، کلیدهای Windows Key + R را فشرده تا وارد بخش Run شوید؛ سپس تایپ کنید: devmgmt.msc
quickly-open-device-manager-on-windows-8.1
دستگاه‌های شناخته نشده را همگی در شاخه Other Devices مشاهده خواهید کرد. چنین دستگاه‌هایی معمولاً دارای عناوین Unknown Device هستند، اما بعضی وقت‌ها هم ممکن است که دارای اسم دقیق‌تری از نام دستگاه باشد. به‌هرحال، چه نام دستگاه مشخص باشد و یا با همان عنوان Unknown Device قرار گرفته، مراحل کار همان است.
device-manager-other-devices-withotu-drivers

  • یافتن Hardware IDs مربوط به Unknown Device

اکنون می‌بایست که دستگاه را شناسایی کنیم. بر روی دستگاهی که توسط ویندوز شناخته نشده است راست کلیک کرده و وارد Properties آن شوید.
open-properties-window-for-unknown-device-in-device-manager
با باز کردن پنجره Properties، می‌بینید که برای شما پیغامی به زبان انگلیسی نوشته شده که نشان دهنده‌ی عدم نصب بودن درایور صحیح برای دستگاه هست و شماره خطای آن، ۲۸ می‌باشد.
windows-unknown-device-properties4
بر روی سربرگ Details کلیک کرده و سپس از بخش Property، گزینه Hardware IDs را انتخاب کنید. بخش Property دارای اطلاعات بسیار کامل و مفصل از دستگاه ما هست، اما بخش مهم، همین Hardware IDs است.
find-out-what-an-unknown-device-is-via-hardware-ids
با انتخاب گزینه Hardware IDs، شما دنباله‌ای از کارکترهای نامفهومی را خواهید دید. مشاهده و خواندن این کارکترها به خودی خود هیچ اطلاعاتی را به شما نمی‌دهد، اما این کارکترها برای هر دستگاهی بصورت واحد است. در نتیجه، هر دنباله از این کارکترها، معین کننده نوع دستگاه است.
view-unknown-device-hardware-ids-in-device-manager
با کپی کردن این رشته و جستجوی آن در گوگل (یا هر موتور جستجوگر دلخواه خود) می‌توانید به نام دستگاه و نوع درایور مورد نیاز آن پی ببریم.
در این تصویر، می‌بینید که با جستجوی رشته‌ی مورد نظر، متوجه شدیم که دستگاه یک Nexus 4 و یا Nexus 7 همراه با USB Debugging فعال است. پس می‌بایست که درایور مربوط به ADB آن نصب شود.
perform-web-search-for-hardware-ids4

  • نصب درایور

حال که متوجه شدید که این دستگاه ناشناخته چیست، می‌توانید با مراجعه به سایت سازنده آن، اقدام به نصب درایور مربوطه کنید.
برای نصب درایور بعضی از دستگاه‌ها ممکن است بتوانیم از خود ویندوز و اینترنت کمک بگیریم؛ کافیست با راست کلیک کردن بر روی دستگاه مورد نظرمان، وارد Update Driver Software… شویم.
search-automatically-for-updated-driver-software-via-windows-device-manager
با انتخاب گزینه Search automatically for updated driver software، ویندوز اقدام به جستجوی بانک اطلاعاتی خود می‌کند و درصورتی که داریور مناسبی را برای دستگاهتان پیدا کند، اقدام به نصب آن خواهد کرد.

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی