حذف کردن میکروفن لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارحذف کردن میکروفن لپ تاپ
محمدرضا 4 سال قبل

سلام ، ببخشید من میکروفن لب تابم رو حذف کردم حالا چی کار کنم دوباره بیاد ؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

میتوانید با استفاده از این روش ها مشکل خود را حل کنید در صورتی که مشکل شما رفع نشد حتما در پایین همین قسمت ان را ذکر کنید .

دوست عزیز در این قسمت ما توضیحات را مبنی بر ان قرار میدهیم که شما ویندوز ۱۰ را داشته و از ان  استفاده میکنید . در صورتی که از ویندوز دیگری استفاده میکنید در پایین همین قسمت ان را ذکر کنید .

در مرحله اول به Setting مراجعه کرده و به قسمت Privacy رفته  و در نوار سمت چپ بر روی  Microphone کلیک کنید . سپس گزینه Allow app to access your microphone  را on  کرده و مجددا تست کنید .
اما اگر مشکل شما بر طرف نشد حتما این موضوع را بررسی کنی که اگر پیش از این از طریق BIOS میکروفون خود را قطع کرده‌اید، باید به BIOS برگردید و دوباره میکروفون لپ‌تاپ را وصل کنید. همچنین ممکن است میکروفون از طریق Device Manager قطع شده باشد. اگر از این طریق به صورت تصادفی میکروفون را قطع کرده‌اید، دوباره به Device Manager بازگردید و میکروفون را فعال کنید.

اما اگر مشکل شما بر طرف نشد یکی دیگر از راه ها نصب مجدد کارت صدای کامپیوتر است که برای این کار بهتر است که به وبسایت سازنده دستگاه مراجعه کنید و آخرین درایور صدا که مناسب لپ‌تاپ یا PC شما است را دانلود و نصب کنید. اگر PC را خودتان جمع کرده‌اید، بهتر است که به وبسایت سازنده مادربورد سر بزنید و درایور صدا را دانلود کنید. به روز کردن درایور صدا احتمالا مشکل شما را حل خواهد کرد.

باتشکر,
تیم پشتیبانی