ارور We need more Info to redeem your gift card Sead us.details

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارارور We need more Info to redeem your gift card Sead us.details
Hossein 2 سال قبل

سلام من گیفت کارت گوگل داخل کامپیوتر وارد کردم این ارور We need more Info to redeem your gift card Sead us.details را داد چکار بایدکنم منظور ارور چیه کارت قبلا با شبیه ساز وارد کردم این ارور را اول بار می بینم میخوام بدوم برای گیفت پیش امده ؟؟ سریع کمکم کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بررسی ورفع ارور We need more info to redeem your gift card گوگل پلی ⚡
 
بتازگی باتوجه به سیاستهای گوگل پلی در زمینه احراز هویت کاربران و کسانی که اقدام به ریدیم و شارژ اکانت خود با گیفت کارتهای گوگل پلی میکنند تدابیر سخت گیرانه تری رو اعمال میکند در این آموزش بسیار کاربردی و ضروری با گیفت مکس سایت تخصصی خرید گیفت کارت گوگل پلی همراه باشید.
ربات های گوگل وظیفه شناسایی کاربران کشورهای تحریم شده، خرید های درون برنامه ای زیاد، شارژ با مقدار های زیاد و … موجب می شود تا گوگل حساس شود. در صورت مشاهده هر چیزی اکانت و گیفت کارت مشتری را Lock کند. طوری که مشتری برای استفاده مالی (شارژ‌/ خرید درون برنامه ای) کاربر را مجبور به احراز هویت و پر کردن فرمی که از شما اطلاعات خرید گیفت کارت را می خواهد، می کند.
به این دلیل است که کاربر به ارور لاک شدن گیفت کارت برمیخورد. ما سعی میکنیم تعدادی از راهکار ها را در اختیار شما قرار دهیم. ولی تضمینی بابت کار کردن آن برای همه نیست. چرا که سیاست های عملکردی شرکت های خارجی در مقابل با کشور های تحریم متغیر است.
گیفت کارت گوگل -گیفت مکس
اگر جزو کسانی باشید که دائم از گیفت کارت گوگل پلی استفاده میکنید بدون شک متوجه شدید که جدیدا کاربران با خطای  We need more info to redeem your gift card مواجه می شوند اما دلیل این خطا چیست ؟
در ابتدا اگر بخوایم این جمله رو معنی کنیم یعنی ” ما نیاز داریم با اطلاعات بیشتر در خصوص این گیفت کارت ” حدود ۴ ماهی میشه که گوگل تصمیم گرفته تا قوانین خودش رو در خصوص خرید و فروش گیفت کارت و همچنین استفاده از اون رو پیچیده تر و قانونی تر کنه تا کشورهایی که در تحریم هستند نیز نتوانند از خدمات گوگل پلی استفاده کنند.
شما هم میدونید که در کشور ما هرگز شما نمی توانید با استفاده از آی پی ایران خرید خودتون رو انجام بدید و نیاز هست تا همیشه از فیلترشکن استفاده کنید همچنین با فیلترشکن بایستی گیفت کارت را روی اکانت خود شارژ نمایید.
خب پس اگر با ارور We need more info to redeem your gift card. Send us details در گوگل مواجه شدین کافیه یکی از کارهای زیر را انجام بدهید تا شانس خود را برای آنلاک کردن کدتون امتحان کنید . (فروشندگان گیفت کارت مسئولیتی در قبال این اتفاق ندارند).

  • پس از کلیک بر روی Send Us Details فرمی باز می شود که از شما میخواهد آنرا پر کنید که بعضا نباید هویت ایرانی شما فاش شود می توانید ایمیل دریافت کد خود را بعنوان رسید خرید یا Reciept ارائه دهید. (چون فارسی هست پس با ابزار Translate This Page در کروم در لحظه کل ایمیل را انگلیسی کنین و اسکرین شات تهیه کنید و برای گوگل ضمیمه کنید.)
  • برخی دوستان اشاره کرده اند که اگر پاسپورت ایرانی خود را برای آنها جهت احراز هویت نیز ارسال کنین از وضعیت بلاک خارج خواهید شد و Payment Method شما از حالت Pending خارج می شود.
  • دریافت پشتیبانی و چت با گوگل از آدرس Support.google.com و سپس بخش Google Play Store و چت اپراتور های گوگل که باید روند مورد نظر را طی کنین و در زمان اداری گوگل قرار داشته باشید تا گزینه CHAT برای شما نیز فعال گردد.

راه حل اصلی آن برای برطرف کردن مشکل چیست ؟

  • یک جیمیل جدید بسازید که تماما با آی پی آمریکا ساخته شده باشه ( مهم نیست که برای ساخت اکانت از تلفن همراه ایران استفاده کنید )
  • اگر از گوشی برای ساخت اکانت و شارژ گیفت کارت استفاده می کنید ، حتما از  wifi استفاده کنید و همچنین تلفن همراه خود را بر روی حالت پرواز قرار بدهید ( لوکیشن را نیز خاموش کنید )  .
  • سعی کنید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید ( یک مرورگر که سرچ های شما و سایت های ایرانی در هیستوری داخلش نباشه ) همچنین به قسمت Settings مراجعه کنید و در تب Data Management وارد شوید و در بخش بعدی بر روی گزینه Clear Private Data کلیک کنید تا تمام سرچ های شما و محتویات آن پاک شود .
  • حالا بایستی با مراجعه به ادرس http://www.Play.Google.com ساخت اکانت جیمیل را با آی پی آمریکا اغاز نمایید . ( پیشنهاد میکنیم از فیلترشکن های رایگان استفاده نکنید )
  • در تمامی مراحل ساخت حتما بررسی کنید که فیلترشکن شما روشن باشد و آی پی ایران ثبت نگردیده باشد.در صورت نیاز بهآدرس فیک یاآدرس مجازی برای احراز هوئت لوکیشن میتوانید از این پست هم در بلاگ استفاده کنید
  • بعد از مراحل بالا کافیست در صفحه play.google.com بر روی گزینه  Redeem Code کلیک نمایید و گیفت کارت را در فیلد مورد نظر وارد نمایید.

 

  • تایپیکهای پاسخ داده شده  گوگل در این مورد :

لینک۱   و لینک ۲
ارور Gift Cards can only be used in the country where they were purchased گوگل (بروزرسانی June 2021 گوگل)
در صورتی که ایالت اکانت شما با ایالت IP مورد استفاده یکی نباشد یا IP مورد استفاده توسط گوگل شناسایی شده باشد و ردپای کاربر ایرانی در اکانت شما وجود داشته باشد اروری مبنی بر عدم تطابق کشور برای اکانت شما نمایش داده می شود. جهت رفع این مشکل هنوز راه حلی موجود نیست. درصورتیکه در حین خرید از استور گوگل یا شارژ در گوگل پلی شاهد این ارور می باشید فروشگاه گیفت کارت ۹۸ مسئولیتی در قبال این دست ارور ها نداشته و باید منتظر روش های رفع تحریم (ایجاد راه حل) یا تغییرات گوگل باشید.
Couldn’t complete your transaction. Gift cards can only be used in the country where they were purchased
See the gift card terms of service
این ارور در بروزرسانی ماه June 20201 ایجاد شده که با توجه به بخش سوالات متداول گوگل اینگونه پاسخ داده شده است که نسبت به شناسایی محل زندگی از طریق چک کردن پی در پی لوکیشن اکانت و همچنین شناسایی کاربرانی که از شبکه خصوصی مثل وی-P-ان استفاده میکنند پرداخته و فقط اجازه شارژ نهایی به کسانی داده می شود که از IP محلی مطابق با همان کشور گیفت کارت استفاده کنند
 

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.