خاموش شدن لپ تاپ و روشن نشدن آن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارخاموش شدن لپ تاپ و روشن نشدن آن
Pizzza 4 سال قبل

سلام خسته نباشید .لپ تاپ توشیبای c850-A811  من اولش وقتی شارژر بهش وصل بود میزد شارژر وصل نیست و باتری به تعویض نیاز داره ، که تعویض کردم باتری رو . الان دیگه اون پیغام باتری نیاز به تعویض داره رو نمیده ، یه لحظه روشن شد ، بعد شارژش روی ۰% بود ، گذاشتم یکم شارژ شه بعد دوباره روشن کردم بازم صفر بود ، اینم بگم که زمانی که شارژر رو وصل میکنم اون چراغ که میگه شارژر وصل هست روشن و خاموش میشه درصورتی که باید روشن بمونه ، یعنی وقتی شارژر وصله هی قطع میشه و وصل میشه درصورتی که شارژرم سالم سالم  هست. الانم که دیگه اصلا نمیتونم روشن کنم لپ تاپ رو یعنی یا روشن نمیشه یا تا یه لحظه روشن میشه باز خاموش میشه ، … چند ساعت پیش دیدم از شارژرش داره صدا میاد گفتم نسوزه قطعش کردم چون هی وصل و قطع میشد گفتم نسوزه. الان هم که دوباره شارژر رو زدم دیگه چراغ کلا روشن نمیشه عوضش چراغ دی وی دی درایور روشن میشه که عجیبه واسم. راستی سی موس رو در اوردم  یکم حدود یه ربع بعد گذاشتم سر جاش بازم فایده نداشت ، رم رو هم دراوردم مشکل از اون نبود.ممنون میشم بگید مشکل چیه و اگر عکس لازمه بگید از چی بفرستم .خسته نباشید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام وعرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بابت تاخیر از شما پوزش میطلبیم , قربان این مورد بسیار بسیار حاد بوده و توصیه میکنیم هر گونه اتصال برق به لپ تاپ خود را قطع نمایید این مشکل اتصالی است که در لپ تاپ شما بر اثر مواردی مختلف پیش امده است و نیاز است که پکت های شارژر ان بررسی شود زیرا زمانی که اتصال کوتاه هایی در لپ تاپ صورت میگیرد ولتاژ مدام قطع و وصل شده و این باعث چشمک زدن ان چراغ می باشد و این امر در طولانی مدت و یا حتی در کوتاه مدت ( در بعضی موارد ) باعث سوختن بعضی از قطعات سیستم میشود , توصیه میکنیم حتما لپ تاپ را به صورت حضوری از لحاظ سخت افزاری به فردی سپرده تا قطعات اتصالی ان را بررسی بنماید این مورد از رم و یا کارت گرافیک شما نمی باشد و توصیه میکنیم از خارج کردن ان ها جدا خود داری فرمایید .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

Pizzza  

سلام با تشکر از پاسختون ، چجوری میتونم چک کنم که شارژرم خرابه یا نه؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

باید حتما توسط متخصص برسی شود و نیازمند سخت افزار میباشد در حالت عادی شما نمیتوانید خودتون برسی کنید بهتر است به نمایندگی های مربوطه و یا افراد متخصص مراجعه فرمایید تا آن ها سیستم شما را برسی کنند