خرابی کیبورد لب تاب

ADS


مرادی 3 سال قبل

سلام و خسته نباشید
چند عدد از دکمه های کیبورد لب تاب من معمولا وقتی لب تاب رو روشن میکنم، کار نمی کنند. بعضا ممکنه با چندبار زدن  روی دکمه، به کار بیافتند. ولی بازهم خیلی مشخص نیست که بعد از چند دقیقه مجددا جواب بدهد یا نه… حدود ۴ یا ۵ دکمه هستند مثلا شماره های ۱ و ۳ و p و…
 
علت چیست؟ نرم افزاری یا سخت افزاری؟ 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما پوزش میطلبیم دوست عزیز ,
این مورد دوست عزیز احتمال انکه از سمت نرم افزاری مشکلی وجود داشته باشد بسیار بسیار پایین می باشد احتمال انکه این مورد از سمت مشکل سخت افزاری باشد بسیار زیاد می باشد ایا این مشکل تنها در بعضی از کلید های خاص رخ میدهد یا خیر ؟ اگر این مشکل تنها بر روی یک سری کلید خاص رخ میدهد احتمال انکه این مشکل سخت افزاری باشد بسیار زیاد می باشد . 

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی