خرید باتری قلمی قابل شارژ و شارژر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهخرید باتری قلمی قابل شارژ و شارژر
spiritpalsy 3 سال قبل

سلام

سوالی که دارم دو بخش هست:

بخش اول: آیا باتری های قلمی قابل شارژ سونی و شارژرش دیگه توسط سونی تولید نمیشه؟
در حال حاظر یه شارژر باتری قلمی سونی و چند تا باتری قابل شارژ سونی دارم که چند سال پیش خریدم. چند ماه پیش توی سایت رسمی سونی سرچ کردم در مورد این دو تا محصول (شارژر و باتری قلمی قابل شارژ) ولی هیچ اطاعاتی توی سایت رسمی سونی نبود. توی یکی از انجمن ها پرسیدم گفتش احتمالا این محصول سونی توقف تولید شده. می خواستم بپرسم آیا درسته این مطلب. البته وارد کننده هم ایران رهجو هست ولی من دیگه تلفن نزدم ایمیل زدم که جواب ندادن. آیا دوستان کسی در مورد این دو تا محصول سونی اطلاعات داره؟
بخش دوم: برای خرید شارژر و باتری قلمی قابل شارژ که از فروشگاه های ایرانی قابل تهیه باشه چه برندی رو پیشنهاد میکنید؟ (به غیر از سونی و انرجایزر)
توی دیجی کالا که من نگاه کردم به غیر از سونی کلی شارژر برند غیر معروف داره که معلوم نیست به درد میخوره یا نه…مثل کاملیون و …از برندهای معروف شارژر سونی هست ولی یه سوالی که الان برام هست اینه که اگه تولیدش متوقف شده باشه آیا این محصولاتی که توی ایران هست تقلبی هست یا اصل هست؟ به غیر از سونی برند معروف دیگه انرجایزر هست که یه محصول توی دیجی کالا هست که توی نظرات کاربران یه کاربر عکس گذاشته که محصولی که توی دیجی کالا هست تقلبی هست. عکس محصول اصل و تقلبی رو گذاشته. در مورد انرجایزر آیا وارد کننده رسمی داره توی ایران و آیا توی ایران اصلا امکانش هست اصلش رو بخرید یا باید به سایت های خرید از آمازون سفارش بدیم؟ *نمایندگی انرجایزر رو سرچ کردم شرکت متین هست ولی باتری قلمی قابل شارژ و شارژرش توی محصولاتش نیست … بیشتر دقدقه من در مورد سونی هست که چند ماه پیش دو تا باتری خریدم البته از نمایندگی فروش ایران رهجو خریدم می خواستم بدونم اگه توقف تولید این محصول سونی درست باشه محصولی که می خرم حتی از نمایندگی فروش ایران رهجو یه بار تقلبی نباشه؟
باتشکر…

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
در مورد باتری های قلمی سونی این باتری ها همچنان تولید میشوند و قابلیت خرید را دارد شما میتوانید با سرچ
sony rechargeable battery aaa
به سایت های معتبر که این باتری ها را دارند مراجعه فرمایید
اما نمونه های تقلبی نیز بسیار زیاد است مخصوصا در بازار ایران در صورتی که از نمایندگان رسمی تهیه فرمایید باید اصل باشد و مشکلی ندارد
این موارد در مورد خود دستگاه های شارژ نیز صدق میکند و نمونه های تقلبی زیادی وجود دارد از برند های معروف
بهترین و مطمئن ترین راه خرید از نمایندگان رسمی و یا معتبر میباشد
چند برند معروف و مناسب
Energizer
Sony
Camelion
اگر هرگونه سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید
با تشکر
تیم پشتیبانی

سونی
باتری های سونی رو قبلا نمایندگیش ایران رهجو بود ولی العان دیگه ایران رهجو دیگه کار نمیکنه لوازم جانبی سونی…ظاهرا شرکتی در ایران نمایندگی نمیکنه…اگه شما شرکتی رو میشناسید که نمایندگی لوازم جانبی سونی باشه لطفا معرفی کنید. به غیر از نمایندگی اگه فروشگاهی رو میشناسید که میشه با اطمینان از اصل بودن خرید کرد فروشگاه رو هم لطفا معرفی کنید.

انرجایزر
برای شارژر و باتری قابل شارژ انرجایزر هم من سرچ کردم نمایندگی در ایران نیست. یک شرکت هست که توی اسمش “متین” داشت و نمایندگی انرجایزر بود ولی باتری قابل شارژ و شارژر انرجایزر توی محصولاتش نبود. آیا شارژر و باتری قابل شارژ انرجایزر اصلا نمایندگی داره در ایران؟

سوال آخر: باتری و شارژر سونی رو توی سایت رسمی سونی هرچی گشتم اصلا صفحه ای در موردش نبود فقط توی سایت سونی آسیا توی بخش ساپورت فکر کنم بود که چند تا از محصولات باتری قابل شارژ و شارژر رو زده بود. توی یکی از فروم ها پرسیدم گفتن چونکه این محصولات سونی توقف تولید شده توی سایت سونی نیست آیا این حرف درست هست یا خیر؟

باتشکر

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

در کل به دلیل تحریم ها احتمال نمایندگی رسمی از سمت شرکت ها کم است اما اگر شما از شرکت های معتبر خریداری فرمایید احتمال تقلبی بودن اجناس کمتر میباشد
مثل همان شرکت هایی که خودتون فرمودید (ایران رهجو ، متین و..)
اما اگر میخواهید از سایت خریداری کنید سایت زیر نیز برای محصولات سونی مناسب میباشد
همچنین دارای شماره تلفن و آدرس نیز میباشد و میتوانید با ان ها تماس گرفته و موارد را از آن ها بپرسید
آدرس سایت