خرید لب تاپ

ADS


Farid 3 سال قبل

سلام، خسته نباشید.
من دانشجو هستم؛ میخواستم برای کار های دانشجویی که دارم یه لپ تاپ تهیه کنم. اما نمیدونم براساس نیازم چه لپ تاپی نیاز هست…
کار هایی که من با لب تاپ انجام میدهم.
۱.تقریبا تمام روز با لپ تاپ کار میکنم
۲. تمام جزوه هایم را در لپ تاپ بصورت تایپ سریع تایپ میکنم. در word و onenote
۳.از نرم افزار ایکس مایند و نرم افزار های بازار کتاب استفاده میکنم.
۴.تقریبا بیشتر مطالعه من با لب تاپ هست.

لطفا سخت افزار مورد نیاز برای این کار که در طولانی مدت بتوانم از آن استفاده کنم را بفرمایید.
تشکر

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
شما به یک نمایشگر ۱۵ اینچی نیاز دارید، و سی پی یوی اینتل i5 و یا i7 نسل ۹، ۱۰ یا ۱۱ و یا سی پی یوی ryzen مشابه همین موارد. ضعیف تر از آن در بلند مدت جوابگو نخواهند بود. رم ماکسیمم ۸ گیگابایت نیاز خواهید داشت، و بعدا اگر لازم داشتید میتونید ۸ دیگه هم اضاف کنید. حجم هارد بسته به نیازتون میتونه متغیر باشه. ولی بهتره هم ssd هم hdd داشته باشه. گرافیم قوی ای هم نیاز ندارید. ۱۶۵۰ و یا خیلی قوی بخواید بگیرید ۱۶۵۰s براتون کافیه.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی

F_farid  

سی پی یو ryzen مشابه سی پی یو های intel که گفتید؛ چه سی پی یو هایی هستند؟
بر اساس مواردی که فرمودید؛ چه لب تاپ هایی را پیشنهاد میکنید که قیمت مناسبی هم داشته باشند؟
نظر شما در مورد لپ تاپ های لنوو چیست؟ آیا کارآیی ایسوس و اچ پی را دارند؟
آیا برند روی کارایی تاثیر دارد؟
پیشنهاد شما چه برندی است؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

به طور حدودی:
ryzen 5 3600
ryzen 7 4800
و رایزن هایی در این حدود، بسته به مدل دقیق، در حد نسل ۱۰ و یا قوی تر از آنها میباشند.
خود برند تاثز گذار نیست اما امکانات اضافه ای ممکن است موجود باشد. مثلا برند msi بخاطر طراحی های خنک کننده عالی و کولینگ فوق العاده برای  مصارف سنگین شهرت دارند، asus نیز اخیرا در طراحی ها نوآوری هایی کرده اما همچنان قیمت آنها نسبت به ارزششان زیاد است، لپ تاپ های acer نیز شدیدا نسبت به قدرت و طراحی و قیمت پیشنهاد میشوند، و بله lenovo هم سری های خوبی را در بازار ارائه داده است. ملاک اصلی شما قیمت اجناس و ارزش خرید آنها بر اساس امکاناتشان باشد.
پیشنهاد ما در مرحله اول msi میباشد، اما این بدین معنا نیست که برند های دیگر خوب نیستند. تمامی برند ها نسبت به قیمت بسیار عالی هستند. اما پس از msi برندی که تا الان مشاهده شده کارایی و قدرت و قیمت خوبی داشته باشد acer میباشد.