خرید لپ تاپ برنامه نویسی

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهخرید لپ تاپ برنامه نویسی
Amiir 3 سال قبل

درود و عرض ادب
در ابتدا میگم ، ممنونم که همچین فضایی رو ایجاد کردید برای کمک به دیگران 
من تازه دانشجو رشته کامپیوتر شدم ، میخوام ی لپتاپ برای برنامه نویسی بگیرم ، چه سایت چه اپ موبایل چه اپ pc ، اگه بشه میخوام کنارش یکم کارای گرافیکی یا طراحی ۳بعدی هم انجام بدم. بودجه ام ۲۰ تا ۲۵ میلیون هست.
اول بهم بگید تو این زمینه و مواردی که من عرض کردم ، چه برندی برتر؟ (چون پدر معتقدن که ایسوس بگیرم.)
دوم بهم بگید که کدوم سری یا کدوم مدل از اون برند رو تهیه کنم؟ (خلاصه میخوام این بودجه رو کامل خرج لپتاپ کنم و نیازهامو برطرف کنم که گفتم شامل انواع برنامه نویسی ، امور دانشجویی ، در مواردی هم کارای گرافیکی. دنبال یچی قوی ام)

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
بابت تاخیر در پاسخ دهی از شما پوزش میطلبیم , در این رنج قیمت به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم ایسوس تهیه بفرمایید این برند در رنج قیمت بالای ۴۰ میلیون میتواند برای شما انتخابی مناسب باشد اما در این رنج قیمت بهترین لپ تاپ هایی که میتوانید با پرفرمنس عالی تهیه بفرمایید موارد زیر می باشد . 
 

 

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

Amiir  

سلام، ممنونم از پاسخگوییتون
ولی برام سواله چرا میگید ایسوس نخرم؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

با عرض پوزش به دلیل تاخیر پیش آمده در حال بروزرسانی سایت بودیم
معمولا سیستم های ایسوس در رده های پایین و متوسط از کیفیت بالایی نسبت به برند های دیگر برخوردار نیست