خطای تاریخ در اجرای برنامه هلو

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارخطای تاریخ در اجرای برنامه هلو
ایدا 5 سال قبل

سلام موقع اجرا هلو خطای تاریخ میده؟؟؟؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 5 سال قبل

با سلام
با عرض ادب دوست عزیز عنوان سوال شما کمی نامفهوم بود به همین دلیل تیم ما دقیق متوجه سوال شما نشد
ممنون میشم که برای رفع بهتر مشکل و همچنین پاسخ گویی سریع  شما از اینجا در سایت ثبت نام کرده
که تیم ما بتواند دقیق تر و به صورت کاملا انلاین مشکل شما را برطرف کند .
اما در ادامه ما چیزی که متوجه شدیم از سوال شما این بود که شما در اجرای نرم افزار هلو به مشکل تاریخ بر میخورید.
این مشکل به ارور ۲۱ نرم افزار هلو مربوط میشود
شما ۲ راه دارید
راه اول :
۱- لطفا تاریخ ویندوز را بررسی و در صورت لزوم تنظیم بفرمایید .
۲- در صورت استفاده از نسخه های قدیمی تر نرم افزار ، از داخل مسیر نصب نرم افزار ، پوشه option را باز نمایید و فایل titleform موجود را حذف بفرمایید .
توضیحات تکمیلی :
در ابتدای نصب و همینطور برای باز کردن نرم افزار هلو حتما باید تنظیمات Region ویندوز دقیقا به شکل زیر انجام شود و گرنه با عث بروز خطا در نصب و اجرای برنامه خواهد شد.
بعضی اوقات هم ممکن هست برنامه هایی این تنظیمات را بهم بزنند و نیاز هست که شما به یاد داشته باشید که این تنظیمات رو دوباره به همین شکل انجام دهید. از control panel وارد گزینه language & Region می شویم که در ویندوز های ۱۰ و ۸ بخش region از language جدا می باشد. دقت شود که نحوه نمایش گزینه ها در control panel در حالت large icons تنظیم شده باشد. در سربرگ اول format را روی Persian قرار می دهیم و از انتهای فرم وارد additional setting می شویم
در سربرگ اول numbers گزینه decimal symbol باید کاراکتر نقطه ( رو بروی ان فقط نقطه بگذارید )  استفاده شود در گزینه Digit grouping symbol اگر keyboard در حالت فارسی باشد با گرفته و دکمه ی shift , U این کاراکتر نمایش داده می شود ( روبروی ان بزنید  shift + u  ) (سپس وارد سربرگ date شده و در انتهای پنجره گزینه calendar type را روی تقویم میلادی محلی شده تنظیم می کنیم
سپس در قسمت وسط همین پنجره گزینه های short date  و long date از سمت چپ به راست بصورت yyyyMM/dd تنظیم گردد.
پس از تنظیم پنجره فوق و تایید آن مجدد وارد پنجره Region می شویم. وارد سربرگ administrative شده وا با انتخاب گزینه change system locale بررسی گردد که در حالت Persian تنظیم شده باشد. در غیر این صورت کلیه منوها و run auto برنامه به شکل علامت ؟؟؟ نمایش داده خواهد شد.در صورتی که این قسمت تنظیم نشده باشد با تغییر آن سیستم حتما باید مجدد راه اندازی (restart) گردد.  ( که پیدا کردن منوی region را ما در این قسمت اموزش داده ایم )
اما اگر این فرایند را انجام داده اید و تاریخ و زمان کامپیوتر شما تنظیم شده است و باز هم به این مشکل بر میخورید روش دوم را هرچه سریع تر انجام دهید .
اما راه دوم :
شما می بایست اگر خطا رفع نشد سریعا به نماینگی مراجعه کنید زیرا قفل سوخته است و باید به نمایندگی جهت تعویض قفل مراجعه نمود.و یا با انها تماس گرفت .

با تشکر از شما تیم پشتیبانی sapagap