خطا هنگام انتقال فایل

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارخطا هنگام انتقال فایل
rezab 2 سال قبل

سلام وقت بخیر
 
من هربار ک قصد دارم یه فایلی رو(هرفایلی)از گوشی انتقال بدم به کامپیوتر این ارور ظاهر میشه
ممنون میشم کمک کنید چطور برطرفش کنم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر ارور The Requested Resource is in Use را در زمانی که قصد حذف یک Application از سیستم تان را دارید و یا هنگامی که درصدد اسکن سیستم تان با استفاده از آنتی ویروس را دارید، بدان معنی است که سیستم تان توسط یک rootkit که به SmartService معروف و شناخته می شوند، آلوده شده است.بسیاری از پژوهشگران و محققان این امر، این آلودگی را SmartService Trojan را معرفی کرده اند. بنابراین اگر این عنوان را در برخی از Forum های اینترنتی مشاهده کردید، تعجب نکنید. Rootkits ها به مراتب شدیدتر از ویروس های کامپیوتری هستند چرا عمیقا در سیستم عامل ریشه میدوانند. مجموعه ای از تنظیمات را ویرایش می کنند و سپس انجام فعالیت های مخرب ، از جمله آلودگی ویروس و بدافزار و یا حتی سرقت هویت را انجام میدهند.
پس اگر ارور The Requested Resource is in Use را در شرایط مذکور دریافت کردید احتمال بسیار زیاد سیستم تان به ویروس SmartService آلوده است و احتمالاً برنامه های دیگری نظیر مرورگر hijacker و adware و غیره روی سیستم تان نصب شده است.
ارور The Requested Resource is in Use همیشه شامل نام فایل و مسیر کامل فایل اجرایی است که بلاک شده است ، به عنوان مثال mbam.exe ، egui.exe ، zam.exe ، a2start.exe یا mcshield.exe. علاوه بر این ، یک لیست طولانی از نام فایل ها و امضاهای دیجیتالی(digital signatures) وجود دارد که روت کیت The Requested Resource is in Use را شناخته و بلافاصله نرم افزارهای حاوی این رشته ها را مسدود می کند.

Unable to Terminate Process
The operation could not be completed.

رفع خطای مذکور بسیار لازم و ضروری است چرا که خظر سرقت اطلاعات و حتی از بین رفتن اطلاعات وجود دارد. باعث خطای The Requested Resource is in Use، SmartService rootkit می باشد. کار آن محافظت از خود در برابر نرم افزار امنیتی و عدم حذف شدن خود است و ممکن است برنامه های مخرب دیگری را در سیستم نصب کند. اگرچه در حال حاضر ، چگونگی گسترش SmartService Trojan ناشناخته است تحلیلگران بدافزار معتقدند که این سرویس در حال حاضر از طریق کانال های معمولی تبلیغ بدافزار توزیع می شود ، به عنوان مثال ، ایمیل های مشکوک ، تبلیغات پاپ آپ ساختگی که نصب به روزرسانی های نرم افزاری جعلی را دارند. بنابراین ، محافظت صحیح از سیستم تان برای جلوگیری از هرگونه اشکال امنیتی بسیار مهم است. با این حال ، ویروس SmartService موفق به آلوده کردن PC شما شد، حذف آن را نباید به تعویق بیاندازید.
از آنجایی که بدافزار مذکور آنتی ویروس سیستم تان را بلاک می کند، پس باید اقدام به نصب آنتی ویروس دیگری کنید که اگر موفق نشدید، از راه حل های زیر می توانید استفاده کنید.

Enter Safe Mode with Networking to start the “The Requested Resource is in Use” fix
سیستم تان را در حالت Safe Mode with Networking راه اندازی کنید.
پس از آن با استفاده از Windows Defender خود ویندوز اقدام به اسکن کامل سیستم تان کنید.
در صورتی که هنوز مشکل وجود دارد، Malwarebytes Anti-Rootkit را دانلود کنید(کاربران ایران نیاز به VPN برای دانلود آن دارند). همچنین پس از دانلود باید آن را آپدیت کنید.
پس از بروزرسانی این ابزار امنیتی، Scan کنید.پس از اتمام اسکن، دکمه Cleanup را کلیک کنید. پس از این فرآیند سیستم تان ریستارت می شود. پس از ریستارت شدن سیستم، باید بتوانید دربه آنتی ویروس ویا نرم افزار امنیتی خود دسترسی داشته باشید.

چنانچه هنوز مشکل باقی است، می توانید بازیابی Restore point را انجام دهید. این روش را تنها در صورتی می توانید استفاده کنید که از قبل Restore Point از ویندوز تهیه کرده باشید و در سیستم تان Restore Point ای از قبل برای بازیابی وجود داشته باشد. اگر Restore Point ای از ویندوز که قبلا آنها را تهیه کرده اید دارید، می توانید آن را بازیابی کنید. اگر از نحوه بازیابی Restore Point آشنایی ندارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید. در لینک زیر هم نحوه تهیه Restore Point و هم نحوه بازیابی آن مطرح شده است و شما فقط به قسمت بازیابی Restore Point نیاز دارید.در آخر اگر هنوز هم مشکل پابرجاست، می توانید ویندوزتان را مجددا نصب کنید.
 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.

rezab  

تعویض ویندوز میتونه مشکلو رفع کنه؟

اخه یکم کار سخت شد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

پیشنهاد میکنیم اگر فکر میکنید ممکن است در فرآیند انجام دچار مشکل شوید از یک فرد متخصص کمک بگیردی و نتیجه را به ما اعلام فرمایید