خظا هنگام restart/shotdown کامپیوتر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارخظا هنگام restart/shotdown کامپیوتر
mwhmmd 3 سال قبل

سلام خسته نباشید… در صفحه لاگین هنگام خاموش و یا ری استارت کردن این پیام نشان داده میشود //د if you shot down now. you and other people using this pc could lose unsaved work.//لطفا یگویید چه کنم؟ در مواقعی هم که کامپیوتر به اینترنت دسترسی ندارد این پیام داده شده/از ابتدا نصب ویندوز تا الان هم تنها بنده یوسر بودم//آیا کسه دیگری به اظلاعات و … من از ظریق اینترنت و هرچیز ممکن دیگری دسترسی دارد؟؟الطفا جواب بدهید.سپاس فراوان

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا بخاطر تاخیری که پیش آمد معذرت میخواهیم،
خیر دوست عزیز منظور این میباشد که یوزر و ادمین که هردو روی همین کامپیوتر هستند اگر برنامه سیو نشده ای داشته باشند بسته می‌شود. برای بررسی یوزر هایتان کافیست روی نوار پایین کلیک راست کنید و task manager را باز کنید و وارد بخش users شوید.
گویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی