دانلود بکاپ از گوگل درایو

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاردانلود بکاپ از گوگل درایو
ش 3 سال قبل

سلام. چطور میتونم یک فایل بکاپ رو از گوگل درایو به صورت یک فایل مستقل و جداگانه (بدون اینکه اجراش کنم)، دانلود کنم و هر وقت لازم بود اطلاعات رو بازیابی کنم؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

برای بکاپ گیری خودکار و همگام سازی از فایل های مهم گوگل درایو شما باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.
مرحله اول: دانلود و نصب Backup and Sync
اولین کاری که باید انجام دهید دانلود و نصب ابزار Backup and Sync می باشد. توجه داشته باشید که اگر قبلا Google Drive نصب کرده اید نگران نباشید، این ابزار به صورت خودکار جایگزین آن خواهد شد. اگر از Google Chrome استفاده می کنید، کافی است که بر روی دکمه Download در انتهای صفحه کلیک کنید.
بعد از گذشت چند ثانیه Backup and Sync نصب خواهد شد. توجه داشته باشید در صورت نیاز یک بار سیستم خود را ریستارت کنید.
اگر قبلا برنامه گوگل درایو را نصب کرده اید برای استفاده از Backup and Sync باید بتوانید به راحتی به حساب گوگل خود وارد شوید. برای ورود و تهیه نسخه پشتیبانی و همگام سازی باید بر روی گزینه Got it کلیک کنید.
 مرحله دوم: انتخاب پوشه ها از گوگل درایو
ابزار Backup and Sync به دو بخش اصلی تقسیم می شود:
Google Drive: این بخش همان عملکرد اصلی گوگل درایو را انجام می دهد. شما هر فایل یا پوشه ای را که برای همگام سازی با فضای ذخیره سازی گوگل درایو را انتخاب کنید، در پوشه ای به نام Google Drive در کامپیوتر شما ذخیره و ظاهر می شود. همچنین هر فایلی را که در این پوشه ذخیره کنید و یا قرار دهید، در گوگل درایو همگام سازی می شود.
My Computer: این بخش جدید است و به شما امکان می دهد که بدون قرار دادن فایل های خود در پوشه اختصاصی Google Drive، فایل های خود را بین کامپیوتر و گوگل درایو همگام سازی کنید. کافی است فقط پوشه مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را در فضای ذخیره سازی ابر همگام سازی نمایید.
اجازه دهید کار خود را از بخش Google Drive شروع کنیم. برای افرادی که قبلا از گوگل درایو استفاده کرده اند، انجام این کار بسیار راحت خواهد بود. در این بخش سه گزینه برای انتخاب وجود دارد:
Sync My Drive to this Computer: از این گزینه می توانید برای فعال سازی یا غیر فعال کردن گوگل درایو با کامپیوتر خود استفاده کنید.
Sync Everything in my Drive: با استفاده از این گزینه می توانید کل محتوای گوگل درایو خود را با کامپیوتر همگام سازی کنید.
Sync Only These Folders: این گزینه به شما امکان می دهد که تنها پوشه هایی را که می خواهید با کامپیوتر خود همگام سازی کنید.
مرحله سوم: انتخاب سایر پوشه ها
در این مرحله شما می توانید سایر پوشه های دیگری را که می خواهید همگام سازی کنید را انتخاب نمایید. سه گزینه Desktop، Documents و Pictures برای انتخاب وجود دارند. کافی است هر کدام از آن ها را انتخاب کنید تا در گوگل درایو خود یک بکاپ از آن ها تهیه کنید. به همین سادگی!
اما اگر قصد دارید تنها یک پوشه خاصی را انتخاب کنید، کافی است که بر روی گزینه Choose Folder کلیک کنید. سپس پوشه مورد نظر خود را برای تهیه نسخه پشتیبانی انتخاب کنید.
نکته:
توجه داشته باشید فایل هایی را که در خارج از پوشه Drive همگام سازی می کنید، در Drive و در کنار سایر پوشه های دیگر نمایش داده نخواهد شد. برای دسترسی به این پرونده ها شما باید به Google Drive در وب بروید و در منو سمت چپ گزینه My Computers را انتخاب کنید. “
اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری
کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.