دانلود Adobe Premiere Pro و مقایسه آن با Corel VideoStudio

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزاردانلود Adobe Premiere Pro و مقایسه آن با Corel VideoStudio
Id.tb 4 سال قبل

سلام؛
نرم افزار Adobe Premiere Pro رو از کجا دانلود کنم؟
و اینکه یک توضیحاتی درباره این نرم افزار لطفا بدید و با Corel VideoStudio مقایسه کنید؛ کدوم بهتره؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
Adobe Premiere Pro CC
 پریمیر نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند.شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های ۶۴ بیت برای Adobe Premiere  ارائه دهد ، نه تنها Adobe Premiere  بلکه After Effects هم تنها به صورت ۶۴ بیت عرضه می شود ؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های ۳۲ بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل ۶۴ بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل ۶۴ بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
قطعاً نمی شود بین این دو بهترین را انتخاب کرد زیرا هر کدام از این دو روش مختلف را برای ادیت کردن در دسترس شما قرار می دهند اما با توجه به تجربیات تیم ما تمامی یوتیوبرها و تمامی ادیت کنندگان فیلم های ویدیویی از جمله بلاگرهای اینستاگرام برای ادیت کردن ویدیو خود از پریمیر استفاده می کنند و این نرم افزار امکانات ریز را به شما اعطا خواهد کرد به صورتی که شما حتی میتوانید موزیک پس زمینه را در میلی ثانیه تغییر دهید . پشتیبانی به شما این نرم افزار را پیشنهاد می دهد و شما می توانید از لینک زیر آنرا دانلود نمایید.
دانلود نرم افزار پریمیر
 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

Id.tb  

سلام؛
در کدوم درایو نصب اش کنم؟
درایو C یا غیره ؟

Id.tb  

سلام؛
برای نصب نسخه ۲۰۱۸ داخل سایت گفته : (برای نصب نسخه ۲۰۱۸ پیشنهاد میشود که از نرم افزار CCMaker دانلود و اجرا کنید و دکمه سوم install را بزنید، فایل driver.xml که در پوشه products پوشه Setup فایل دانلود شده قرار دارد را Open کنید و در مراحل بعدی تیک گزینه Install AMTEmu را بزنید و نصب کنید.)
ممن اون CCMaker رو دانلود کردم و گزینه سوم رو هم انتخاب کردم ولی وارد فایل زیپ نمیشه اصلا نشون نمیده ، بعد چطوری باید از داخل فایل زیپ نرم افزار پریمیر اون driver.xml رو از زیپ انتخاب کنم؟ و اینکه فایل driver.xml در هر دو پارت زیپ نرم افزار پریمیر هست!!!؛ کدوم رو و چجوری open کنم ؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

ابتدا با نرم افزار Winrar تمامی فایل ها را از حالت فشرده در یک فولدر خارج کرده سپس با استفاده از نرم افزار CCMaker اقدام به نصب مطابق آموزش در سایت نمایید
بهتر است برای دریافت بهترین کارایی نرم افزار در درایو پیشفرض یعنی درایو C نصب شود

Id.tb  

سلام؛
دو تا پارت داره!؛ چجوری ترکیب کنم؟
اصلا با دو پارت چجوری باید نصب کنم؟
اگه بشه لطف کنید آموزششو بدید ممنون میشم.

Id.tb  

من نمیدونم نرم افزار winrar رو دارم یا نه؛
هر دفعه میزنم روی فایل خودش با پسوردی که میدم باز میکنه.

Id.tb  

سلام؛
الان که تست کردم با گزینه extra to فایل خارج میشه ولی حالا از کدوم پارت باید نصب کنم بعد باید هر دو باهم نصب شه ؛ چطوری؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

دوست عزیز هر دوپارت را در یک فولدر بگذارید و پارت ۱ یا پارت اول را با کلیک راست و انتخاب گزینه extract here از حالت فشرده خارج کنید سپس ( لازم به extract ) پارت ۲ نیست تنها پارت ۱ و در انتها پارت۱ که extract شده است را با کلیک بر روی set up ان را نصب کنید , خود به خود پارت ۲ هم نصب میشود .

Id.tb  

سایت سافت ۹۸ توصیه کرده بود با یک نرم افزار جدا نصب بشه ؛
نظرتون چیه؟ لازمه؟

Id.tb  

برای پارت ۱ دوبار extract باید بکنم؟ چون دفعه اول که میشه بعد اش دوباره باید فایل زیپ set up رو extract کنم!

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

خیر شما تنها یک مرتبه قربان فایل پارت ۱ را اکسترکت کرده و در داخل ان به دنبال set up گشته و ان را اجرا کنید , اگر باز هم با این مورد مشکلی وجود داشت برای شما به صورت تصویری اموزش خواهیم داد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بله شما باید با نرم افزار CCMaker اقدام به نصب فرمایید

Id.tb  

متشکر؛
مشکل ام حل شد

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بسیار عالی موفق باشید دوست عزیز