رفع ارور 0xc0000005

ADS


علی باهمت 3 سال قبل

با سلام من مشکلم زیاده.
حدود دو روز پیش همچین اروری اومد در برنامه کروم و عملا دیگه از اونروز هرچی برنامه مرورگر نصب میکنم هنچین اروری میاد 0xc0000005 که هر روشی بگید انجام دادم نشد و تصمیم به عوض کردن ویندوز گرفتم که شاید با اینکار حل بشه مشکلم و قرار بود ویندوزم با فلش نصب کنم و ویندوز هم دانلود کردم و اون برنامه rufus هم نصب کردم اما موقع کپی وسطش یک ارور میده که انگار یک فایلی به اسم explor در سیستم اجازه اینکارو بهش نمیده و دراومدم از برنامه و دوبازه میخواستم واردش بشم که همین ۰۵ اومد سراغ این برنامه تا الان برنامه های مرورگر winrar تلگرام و همین rufus همین مشکل رو پیدا کردند. و عملا یجوری این ارور نمیذاره کاری انجام بدم شما یک راه حلی ندارید؟

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
این مشکل میتواند به دلیل وجود ویروس های مخرب و یا مشکل نرم افزاری ویندوز باشد
بهتر است یک بار ویندوز را تعویض کرده و سپس کل سیستم را با یک انتی ویروس اورجینال اسکن فرمایید
در صورتی که نمیتوانید فلش را بوتیبل کنید بهتر است از دیسک ویندوز استفاده فرمایید یا فلش را با یک سیستم دیگر بوتیبل فرمایید
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.