رفع ارور check signal cable

ADS


رضا 3 سال قبل

با سلام وقتتون بخیر من یک سیستم دارم که چند روزیه ی مشکل پیدا کرده وقتی کامپیوتر روشن میکنم کامل روشن میشه و شروع به کار میکنه ولی مانیتور ارور check signal cable میده قبلا هم اینطور شده بود که رم ها شو در اوردم و تمیز کردم  باز گذاشتم درست ولی حالا اون روش ها کار نمیکنن مانیتور هم هیچ مشکلی نداره 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

آموزش رفع مشکل check signal cable مانیتور سامسونگ
برای رفع مشکل check signal cable مانیتور سامسونگ ، دو روش اصلی وجود دارد. یا باید دستگاه باز شده و قطعات داخلی آن تعمیر و تعویض گردد؛ و یا باید از طریق روش های دیگری مثل استفاده از نرم افزار و یا آپدیت سیستم، اقدام به رفع این اختلال نمود. تعمیر قطعات همانطور که اشاره شد باید توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی برای این کار را دارند و آسیبی به سایر بخش های مانیتور وارد نمی کنند. برای آپدیت سیستم با استفاده از نرم افزار نیز باید اول برنامه Samsung Firmware Updater را دانلود و در سیستم کامپیوتر خود نصب نمایید.
سپس مانیتور سامسونگ را با استفاده از پورت  vga به لپ تاپ وصل کرده و اقدام به آپدیت کردن فیرمویر نمایید. به این ترتیب مشکل برطرف شده و دیگر شاهد این ارور نخواهید بود. همچنین می توانید با ریست کردن مانیتور از طریق نگه داشتن دکمه هایMENU  و اینتر، مشکل check signal cable را برطرف نمایید.

اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.