روشن شدن ناگهانی

ADS


مائده 3 سال قبل

کامپوترم خراب شده 
با کلیک موس روشن میشه 
با روشن کردن کولر روشن میشه(واسه صدایی که میده)
کلا با صدا روشن میشه
دیشب اتفاق خیلی بدتری افتاد 
منتظر بودیم کامپیوتر شات دان شه
رفتیم بیرون اتاق اودم دیدم هنوز روشنه مانیتورو روشن کردم دیدم رفته توی تنظیمات بایوس 
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
در سیستم عامل های ویندوز زمانی که رایانه به حالت sleep می رود و به صورت موقتی خاموش می شود، به راحتی با حرکت دادن ماوس و یا فشار دادن یکی از کلیدهای صفحه کلید از خواب موقتی خود بیدار شده و دوباره فعال خواهد شد. هر چند که این قابلیت یکی از حالت های پرطرفدار و البته پرکاربرد سیستم عامل های ویندوز است و سرعت کار را افزایش می دهد با این وجود ویندوز به شما این امکان را می دهد تا در صورت دلخواه این ویژگی را غیرفعال کنید و مانع از خارج شدن سیستم از حالت sleep با حرکت ماوس یا فشار دادن کلیدی در صفحه کلید، شوید.برای این کار ابتدا روی دکمه Start کلیک و عبارت mouse را تایپ کنید و سپس کلید Enter را از روی صفحه کلید فشار دهید. حال در پنجره Mouse Properties که برایتان باز شده به زبانه Hardware بروید و روی دکمه Properties کلیک کنید. در این پنجره جدید، به زبانه Power Management بروید و سپس تیک گزینه Allow this device to wake the computer را بردارید تا غیرفعال شود. در نهایت با OK کردن پنجره های باز، تغییر مورد نظر اعمال می شود و از این پس با حرکت دادن ماوس دیگر رایانه از حالت Sleep خارج نمی شود. همچنین برای این که با فشردن کلیدهای صفحه کلید نیز رایانه از خواب بیدار نشود باید در منوی Start عبارت check keyboard را وارد کنید و سپس Enter بزنید و در ادامه تمام مراحل قبلی را تکرار کنید.

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی