به نظرتون مشکل چی میتونه باشه.؟

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزاربه نظرتون مشکل چی میتونه باشه.؟
mosbah10 3 سال قبل

سلام . وقت بخیر. ببخشید من یه مادبرد ام اس آی با یه گرافیک آنبورد و با پاور ۶۰۰ وات گرین دارم. یه گرافیک آر ایکس ۵۸۰ براش گرفتم وقتی روی مادربرد وصلش میکنم یا از طریق رایزش وصلش میکنم برق به مادربرد میرسه و روشن میشه(فن سی پی یو هم روشن میشه) و فن و چراغ های گرافیک روشن میشه ولی هیچ تصویری نمیاد. بعد از چند ثانیه هم فن گرافیک خاموش میشه ولی فن سی پی و یو اینا خاموش نمیشه.  به نظرتون مشکل چی میتونه باشه.؟

عنوان سوال : لود نشدن سیستم بعد از اضافه کردن کارت گرافیک جدید روی سیستم.
نمیدونم چرا به این شکل در اومد.

سلام، شاید متن لینک داشته است و شما آن لینک را کپی کردید، وقتی در یک لینک یک نوشته فارسی را کپی می کنید، آن نوشته به این شکل در می آید. (مثلا وقتی لینک یک سایت را کپی می کنید و آن را می فرستید، بخش فارسی لینک به این شکل به نمایش در می آید.)

الآن اگر به بالای صفحه نگاه کنید، البته اگر با رایانه آمده باشید، شما نوشته اید “روشن نشدن سیستم بعد از اضافه کردن گرافی” بقیه اش هم نیست، لطفا موضوع را بنویسید و از جایی کپی نکنید، اگر هم که خودتان نوشته اید، دقیقا نمی دانم چرا این مشکل پیش آمده است، شاید این مشکل از ساپا گپ باشد.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
” متصل کردن اجزای سخت افزاری سیستم کامپوتری باید توسط متخصص انجام شود و نباید خودتان بدون دانش سخت افزاری اقدام به تعویض قطعات کنید.“
اگر هرگونه سوالی داشتید میتوانید در پایین همین مطلب با ما در ارتباط باشید.
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.