روشن نشدن کامپیوتر

ADS


mrgamerrg 2 سال قبل

سلام وقتتون بخیر  کامپیوتر من بعد از خاموش شدن و حالت خواب روشن نمیشه تا موقعی که ۲۰ دقیقه کابل برقش قطع باشه و بعد که وصل میکنم با دکمه استارت روشن میشه و وقتی بالا هم میاد هیچ ایرادی نداره میخواستم ببینم مشکلش چیه؟ مشکلش جدیه یا نه؟

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
از چه ویندوزی دوست عزیز استفاده میکنید معمولا این موارد باگ های ویندوز می باشند در بیشتر اوقات که به دلیل اکسپایر شدن ویندوز این مشکل رخ میدهد جای نگرانی نیست اگر نگران این موضوع هستید حتما یک مرتبه ویندوز را تعویض کرده و مجددا تست کنید مشکل رفع خواهد شد. 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

از ویندوز ۱۰ استفاده میکنم و اینکه ویندوز رو عوض هم کردم ولی مشکل حل نشده

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

اگر تمام موارد را انجام داده مشکل پابرجاست توصیه میکنیم به این سوال پاسخ دهید, عرض کردید کامپیوتر پس از حالت خواب روشن نمیشود , به این منظور که شما زمانی که دکمه روشن شدن کامپیوتر را میزنید به هیچ عنوان چیزی مشاهده نمیکنید و هیچ فنی روشن نمیشود ؟ و هیچ اثری از صدای استارت کامپیوتر نیست درست است  ؟

اره کیس من شیشه ایه و هیچ صدایی نمیاد و هیچ فنی روشن نمیشه ولی نور ار جی بی رم ها از موقعی که سیستم میره روی حالت خواب تا موقعی که کابل پاورو نکشم روشن میمونه و دکمه های کیبورد هم هیچ کاری انجام نمیدن توی تنظیمات هم چک کردم قابلیت روشن کردن سیستم توی حالت اسلیپ برای کیبورد روشن هست

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

بسیار عالی ,

یک مرتبه کل هارد را ابتدا باید فرمت کنید به طول کلی , به این صورت که دیتا های خود را بک اپ گرفته هارد را کامل فرمت کرده و مجددا پارتیشن بندی کنید و ویندوز را نصب کنید.

در صورتی که مشکل رفع نشد حتما باید باتری بایوس سیستم طی ۳۰ دقیقه قطع شود و مشکل رفع خواهد شد حتما این دو مورد را تست کرده و توصیه میکنیم توسط متخصص این موارد را انجام دهید .

منظورتون هاردیه که روش ویندوز نصب شده؟ چون من دوتا هارد دارم یه دیسک و یه اس اس دی که دوتا پارتیشنه و یکی از پارتیشن هاش روش ویندوز نصب شده… جفتشو فرمت و پارتیشن بندی کنم یا فقط اس اس دی؟