ریست شدن ناگهانی

ADS


حسین رفیعی 3 سال قبل

با سلام من موقعی که مثلا امروز صبح کامپیوتر رو روشن میکنم بعد از حدود نیم ساعت کامپیوتر با یه صفحه آبی میاره بالا که نوشته need to restart و بعد از اون خودکار ریست میشه و بعد که روشن میشه دیگه مشکلی  نداره میخواستم دلیل این موضوع رو بدونم ممنون

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,

 احتمالاً با خطای “Your PC ran into a problem and needs to restart” یا صفحه آبی (Blue Screen of Death) روبرو شده اید. خطاهای صفحه آبی معمولاً پس از ارور سنگین سیستم یا خرابی سیستم ظاهر می شوند. این بدان معنی است که سیستم عامل ویندوز شما به مرحله ای رسیده که دیگر نمی تواند به درستی و ایمن کار کند.
 
دلایل ایجاد ارور Your PC ran into a problem and needs to restart
این صفحه آبی برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر سیستم شما ظاهر میشود و به کاربران اطلاع می دهد که برای جلوگیری از آسیب دیدن رایانه در آینده باید اقدامات خاصی انجام دهند.
مهم ترین دلایل ایجاد این ارور عبارتند از:

 

  • متصل نبودن صحیح سخت افزار
  • نرسیدن برق کافی به سیستم
  • مشکلات حافظه
  • بروز نبودن ویندوز یا درایور ها
  • فایل های خراب
  • ویروس یا بدافزار

اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر ,
تیم پشتیبانی