سازگاری مادربرد با سی پی یو و رم

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهسازگاری مادربرد با سی پی یو و رم
فرزاد 2 سال قبل

سلام خسته نباشید 
من یه مادربرد ایسوس مدل B85 plus رو دارم میخواستم بدونم ایا این مادربرد سی پی یو های نسل ۹ و ۱۰ رو ساپورت میکنه مثلا i5-9400 به بالا 
و من الان ۳ عدد رم ۴ ۱۶۰۰ دارم میتونم یه رم ۸ با فرکانس دیگه بندازم یا خیر 
ممنون از شما
 
 
 
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
خیر سری سوکت های مادربرد و سی پی یو باهم بسیار متفاوت هستند و برای سری ۹ اینتل حتما باید سری مادربرد هایی را خریداری کنید که سوکت ۱۱۵۵ داشته باشند، مانند h310 و h370 و z390
برای رم نیز خیر، زیرا سوکت مادربرد و رم های فعلی شما ddr3 میباشند که ماکسیمم فرکانس برای رم های این نسل ۱۶۰۰ مگاهرتز میباشند. که اگر بخواهید فرکانس بالاتری خریداری نمایید باید سراغ رم های ddr4 بروید که روی این مادربرد کار نمی‌کنند.
شما عملا برای ارتقای سیستم نیاز به تعویض تمامی قطعات از جمله مادربرد و پاور و رم و سی پی یو دارید.
در حال حاضر نیز پیشنهاد میشود اگر قصد ارتقای سیستم دارید سراغ سی پی یو های نسل ۱۰ و ۱۱ اینتل و یا سری سی پی یو های رایزن بروید.
قطعه موجودن به پشتیبانی تلگرام پیام بدن

اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمانممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.