سیاه شدن صفحه بعد از لوگو ویندوز و کار نکردن کیبورد

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارسیاه شدن صفحه بعد از لوگو ویندوز و کار نکردن کیبورد
زهرا رودافشانی 4 سال قبل

سلام کامپیوتر من بعد از روشن شدن و لوگوی ویندوز یه صفحه سیاه میاره با یه پیام و بعد کیبورد هم کار نمی کند.هر چه دکمه های f2 و f1 و delete را هم می زنم تاثیری ندارد. چه کار باید بکنم؟

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
اگر امکان داره متن دقیق ارور را برای ما ارسال فرمایید تا بتوانیم مشکل شما را دقیق برسی کرده و راه حل های موجود را به شما ارائه دهیم
برای این کارمیتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
با تشکر,
تیم پشتیبانی.
 

zahra.r  

سلام خسته نباشید
متن ارور:
?the last attempt to resume the system from its previous location failed. attempt to resume again
(use the arrow keys to highlight your choice)
continue with system resume
delete restoration data and proceed to system boot menu

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

یکی از مشکلات شایع که ممکن است هنگام استفاده از ویندوز ۷ با آن مواجه شوید ، مشکل Windows Resume Loader است که بعد از روشن کردن کامپیوتر و قبل از اینکه ویندوز بوت شود صفحه سیاهی با پیام خطای The last attempt to resume the system from its previous location failed. Attempt to resume again ? را ملاحظه خواهید کرد و دو گزینه پیش رو دارید که می توانید هر یک از آنها را انتخاب کرده و اینتر Enter را بزنید تا این مشکل از جانب خود سیستم رفع شود. در حالت کلی شما با انتخاب هر یک از گزینه ها به سادگی میتوانید وارد محیط ویندوز شوید اما در ادامه برای شما این دو گزینه را کمی بیشتر توضیح خواهیم داد

آموزش رفع مشکل ارور Windows Resume Loader برای حل بوت ویندوز ۷

مشکل Windows Resume Loader به خاطر خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر مثل برق رفتن ، پیش می آید اما دلیل این مشکل از خاموش کردن غیر منتظره کامپیوتر در حالت Hibernate ناشی می شود به همین خاطر وقتی بعد از این جریان برای بار دوم کامپیوتر را روشن می کنید موقعه بوت ویندوز از Windows Resume Loader برای بازیابی حالت هایبرنت استفاده می کند ، حالتی که کامپیوتر از طریق بارگذاری فایل hiberfil.sys روی آن قرار داشته لذا وقتی آسیب ببیند این صفحه مشکی نمایش داده خواهد شد همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید.

 

صفحه Windows Resume Loader
این صفحه سیاه فقط حاوی پیام خطا نیست بلکه دو گزینه را هم برای شما فراهم کرده تا موفق به  رفع مشکل ارور Windows Resume Loader شوید و بوت از ویندوز کامل صورت گیرد.
گزینه اول ” Continue with system resume” است که با انتخاب آن فایل hiberfil.sys بار دیگر بارگذاری خواهد شد ، بنابراین اگر هنوز سالم باشد و عمل کند بوت ویندوز بدون مشکل صورت میگیرد اما اگر بعد از انتخاب این گزینه سیستم هنگ کرد ، به این معناست که این فایل آسیب دیده در این حالت باید گزینه دوم ” Delete restoration data and proceed to system boot menu” را انتخاب کرد ، این گزینه فایل آسیب دیده ی hiberfil.sys را حذف کرده و مجدد سیستم را بوت می کند و این یعنی تمام اطلاعات و داده هایی که در حالت هایبرنت ذخیره شده بوده با حذف فایل hiberfil.sys ، پاک خواهند شد اما ویندوز بدون نشان دادن این صفحه بار دیگر اجرا خواهد شد.
نکته : فایل ها و دیتا های شما با این کار پاک نخواهد شد تنها نرم افزار هایی که در حالت هایبرنت فعال بوده بسته میشوند