سیاهی صفحه موقع login

ADS


امیرعلی 2 سال قبل

من کامپیوترم موقعی که میخواد به صفحه لاگین بره صفحه سیاه میشه و هیچی دیگه نمیاد

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 2 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
۱ ـ بررسی کردن سیستم 
 
اگر بعد از روشن کردن سیستم با صفحه‌ای سیاه و ثابت هنگام بوت شدن ویندوز روبرو می‌شوید، بهتر است پیش از هر کاری کابل‌های مانیتور را بررسی کنید. شاید با دیدن این پیشنهاد کمی متعجب شوید، اما بهتر است به این توصیه گوش داده و چنین کاری را انجام دهید. اگر هیچ مشکلی دیده نشد، کابل نمایشگر را جدا کرده و دوباره آن را وصل کنید.
 
در صورت حل نشدن مشکل، بد نیست نمایشگر خود را به یکی دیگر از خروجی‌های سیستم متصل کنید. شاید کمی خنده‌دار باشد، اما در بسیاری از موارد، کابل متصل‌شده به سیستم، با هر دلیلی به‌درستی در جای خود قرار نگرفته است.
 
در صورت امکان می‌توان مانیتور را با یک سیستم دیگر امتحان کرد تا از سلامت آن مطمئن شد. همچنین امکان اتصال یک مانیتور دیگر به سیستم نیز وجود دارد. در این حالت اگر نمایشگر دوم بدون هیچ مشکلی کار کرد، نتیجه آن، معیوب بودن نمایشگر اصلی خواهد بود.
 
۲ ـ دستگاه‌های مختلف را از سیستم جدا کنید
 
زمانی‌که رایانه روشن است، همه دستگاه‌های جانبی مثل ماوس، کیبورد، هارد اکسترنال و غیره را جدا کرده و سیستم خود را دوباره راه‌اندازی کنید. اگر صفحه سیاه هنگام بوت شدن ویندوز نمایش داده نشد، قطعات را یکی یکی متصل کنید تا مشکل مشخص شود.
 
پس از پیدا کردن مشکل، احتمالا با به‌روزرسانی درایور نرم‌افزاری دستگاه مربوطه، مشکل نیز حل خواهد شد. جهت انجام این کار به سایت سازنده مراجعه و درایور آن را دریافت کنید.
 
۳ ـ تنظیم مربوط به نحوه نمایش تصویر
 
یکی دیگر از راه‌ها جهت حل مشکل سیاه شدن صفحه هنگام بوت ویندوز، تنظیم نحوه نمایش تصویر است. جهت انجام این کار کافی‌ است کلید‌های Windows و P را همزمان فشار دهید تا پنجره مربوطه نمایش داده شود.
 
“PC Screen Only” حالت پیش‌فرض نمایش تصاویر خواهد بود، اما بهتر است گزینه‌های دیگر را نیز با فشردن کلید P و سپس Enter آزمایش کنید تا شاید مشکل حل شود. هرچند، این روش بیشتر مناسب افرادی‌ است که کارت گرافیک آنها بیش از یک خروجی داشته است و از آن نیز استقاده می‌کنند.
 
۴ ـ نصب دوباره درایور‌های صفحه نمایش
 
جهت نصب دوباره درایورها، ابتدا باید سیستم خود را در حالت “Safe Mode” بوت کنید. اگرچه روش‌های مختلفی جهت انجام آن وجود دارد، اما شاید مرسوم‌ترین راه، فشردن پشت سر هم کلید F 8 باشد. پس از آن، یکی از سه راه زیر پیش روی شما قرار خواهد داشت:
 
اگر هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین
همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری
کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان
ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.