شیائومی نوت 8 پرو

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهشیائومی نوت 8 پرو
ErfanPoursedighian 4 سال قبل

اخیرا شرکت شیائومی موبایل جدیدی با نام Redmi Note 8 Pro

تولید کرده است 

این گوشی نسبت به امکاناتی که داره قیمتش باصرفه هستش به طور تقریبی در اینترنت ۳ میلیون تومان هستش

دوربین: ۶۴ پیکسل دارای ۴ عدد دوربین

حافظه داخلی: ۱۲۸

رم :۸ گیگ

۶.۵ اینچ صفحه نمایش

۴۵۰۰ باطری

اندروید ۹

کارت حافظه ۲۵۶

داراری حسگر اثر انگشت و…

اما متاسفانه از چند فروشگاه سوال کرده ام موجود نبوده احتمالا هنوز وارد کشور نشده و بنده قصد خرید دارم و چون درحال حاظر قیمت ها درحال افزایش میباشد کمی نگران شدم در ضمن ظاهرا منوی فارسی هم نداره.
سوال:

  1. زمان تقریبی که به تجربه رسیده چقدر طول میکشد تا یک موبایل پس از تولید وارد کشور شده و منوی فارسی هم ارائه شود؟
  2. لطفا دیگر موبایل هایی را در این رده قیمت و این مشخصات معرفی نمایید.
1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
 
در رابطه با سوال اول شما باید گفته شود که این زمان تقریبی است و زمان دقیقی برای ان نیست و به عوامل گوناگونی بستگی دارد , اما به صورت تقریبی تایمی بین ۳ هفته تا ۳ ماه باید گوشی به داخل منتقل شود . 
اما در مورد سوال دوم شما  گوشی Redmi Note 8 Pro دارای بهترین مشخصات در بهترین رنج قیمت می باشد. و پیشنهاد ما برای قیمت پایین تر از ۳ میلیون ۴۰۰ به شما همین گوشی را پیشنهاد میکنیم . در این رنج قسمت شما میتوانید گوشی p30 lite رو مشاهده کنید که مشخصات نسبتا عالی دارد .همچنین samsung A50 را نیز میتوانید در این رنج قیمت مشاهده کنید  اما نکته ای که هست همانطور که اشاره کردید  Redmi Note 8 Pro در حال حاضر موجود نمی باشد اما اخرین تاریخی که این گوشی موجود شده ۸ اذر بوده است . به نظر تیم ما حتما حتما  Redmi Note 8 Pro را در صورت موجود بودن تهیه کنید . 
اما در حال حاضر در این سایت این گوشی موجود است : لینک   قیمت این گوشی در این سایت بالا می باشد به نظر تیم ما صبر نمایید تا گوشی موجود شود . در صورت اینکه شما قابلیت خاصی از گوشی مد نظرتان است در همین قسمت به ما ان را بیان دارید تا تیم پشتیبانی به شما بهترین انتخاب ها را معرفی کنند . 
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی