صفحه آبی مرگ در ویندوز 10

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات سخت افزارصفحه آبی مرگ در ویندوز 10
کرامت عنبری 4 سال قبل

با عرض سلام ووقت بخیر خدمت دوستان عزیز.من به تازگی یه کامپیوتر خریداری کردم در ابتدا تمامی قطعات با هم هماهنگی داشتند و هیچ گونه ایرادی وجود نداشت .مشکل من این است که اما بعد از نصب مجدد ویندوز ۱۰ وقتی که اقدام به کپی کردن فایل به هارد کامپیوتر میکنم با صفحه ابی مواجه میشم در صورتی که قبلا اینطور نبود. اینم عرض کنم که من از دو هارد استفاده میکنم یک حافظه ssd برای ویندوز و یک هارد برای سایر فایل ها . به هنگام کپی فایل به hdd این اتفاق میوفته. با سپاس فراوان

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,

به احتمال ۹۹% مشکل از هارد HDD هستتش و راه حل ان تعویض هارد می باشد اما روش هایی را در پایین همین قسمت ذکر میکنیم اما باز هم تضمین ۱۰۰% نیست و تنها راه ان تعویض هارد می باشد .
احتملا برنامه  HDD Low Level Format Tool بتونه بهتون کمک کنه و مشکلتان را حل کند اما اگر مشکل شما با این برنامه بر طرف نشد تنها راه ان تویض ههارد HDD می باشد . این نرم افزار کاری که برای شما انجام میدهد این می باشد که هارد را با سرعت پایین سکتور به سکتور پاک میکنه . زیرا شما نیاز دارید که کل هاردتون فرمت بشه .

از این نرم افزار به این صورت میتوانید استفاده کنید که بر روی  یک سیستم دیگه این برنامه نصب باشه و هارد رو به اون سیستم وصل کنید و فرمت کنید
و یا  CD بوت Hirens داشته باشید و با بوت بیاید بالا و از Dos هارد رو فرمت کنید.
اما باز هم این امکان را دارد که بعد از مدتی دوباره به این مشکل بر بخورید. به همین دلیل تنها راه ان تعویض ویندوز می باشد.

باتشکر,
تیم پشتیبانی