عدم اتصال به مانیتور

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارعدم اتصال به مانیتور
محدمهدی مظهری 3 سال قبل

با سلام و احترام
بنده تبلت سرفیس پرو۳ دارم. وقتی با تبدیل minidisplay به hdmi به مانیتور وصل میکنم تنظیمات فعال نمیشود و نمی‌توان اتصال را وصل کنم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
برخی از کاربران سرفیس‌ها در اتصال تبلت‌شان به مانیتورها و نمایشگرهای مختلف با مسائلی نظیر عدم اجرای برنامه‌ها در اندازه صحیح، نمایش نوشته‌ها به‌صورت تار و خاموش و روشن شدن مکرر مانیتور مواجه می‌شوند.
مهم‌ترین دلیل این مسئله، عدم پشتیبانی مانیتور شما از سرفیس است. باوجود اینکه بسیاری از مانیتورها از اتصال به سرفیس پشتیبانی می‌کنند، شما می‌توانید با بررسی مشاهده این لینک، مشخصات مانیتورهای پشتیبانی کننده را مشاهده کنید.
این مشکل اغلب به دلیل تنظیمات مانیتور ایجاد می‌شود و بیشتر در مانیتورهای Dell دیده شده است. اگر شما هم مشکل فوق را با مانیتورهای دل دارید می‌توانید به این لینک رفته و از راهنمای آن استفاده کنید.

اما اگر با راه کار بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.