قطع شدن ناگهانی میکروفون موقع کار با آن

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارقطع شدن ناگهانی میکروفون موقع کار با آن

سلام . بنده چند روز است وقتی با میکروفونم در سیستم ویندوز ۱۰ خود کار میکنم ، بعد از یک دقیقه ، ناگهان میکروفون از خود سیستم قطع میشود و مجبور میشوم برای وصل شدن دوباره ی میکروفون ، تماس را قطع کنم و دوباره تماس بگیرم .هر کاری هم که میتوانستم برای رفع مشکل انجام دادم ولی نتیجه ای حاصل نشد . پیشنهادات سایت های دیگر نیز کمکم نکرد . ممنون میشوم اگر کمکم کنید 

2 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
همانطور که مشاهده کردید به دلیل خجم بالای سوالات سرور بسته شد بابت این مشکل فنی از شما پوزش میطلبیم :
 
ایا این روش را نیز امتحان کرده اید ؟
درایور صدا را نصب یا به روز کنید
یکی دیگر از دلایل احتمالی مشکل میکروفون ویندوز ۱۰ مسئله درایور صدا است. ویندوز ۱۰ به صورت خودکار درایورها را به روز و نصب خواهد کرد. عموما مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اما گاهی اوقات سیستم کار خود را به درستی انجام نمی‌دهد.
اگر به صورت کلی با صدا در کامپیوتر خود مشکل دارید، بهتر است که به وبسایت سازنده دستگاه مراجعه کنید و آخرین درایور صدا که مناسب لپ‌تاپ یا PC شما است را دانلود و نصب کنید. اگر PC را خودتان جمع کرده‌اید، بهتر است که به وبسایت سازنده مادربورد سر بزنید و درایور صدا را دانلود کنید. به روز کردن درایور صدا احتمالا مشکل شما را حل خواهد کرد.
اگر میکروفون شما USB است و شما با آن مشکل دارید، بهتر است که آخرین درایور کنترل USB را هم دانلود کنید. شاید مشکل از این بخش باشد.
همچنین اگر امکان دارد چند سوال را پاسخ دهید . ایا از میکروفن جدا استفاده میکنید و ان را با usb به سیستم خود متصل میکنید ؟ ایا قبلا این مشکل را داشته اید با این ویندوز یا اخیرا به این مشکل برخورد کرده اید . ؟
 
ممنون میشویم پاسخ سوالات بالا را در قسمت کامنت در انتهای این پاسخ برای ما بیان دارید . باز هم از اتفاق افتاده از شما پوزش میطلبیم .
 
باتشکر,
تیم پشتیبانی

saamin  

سلام . ممنون از پاسختون . این مشکل برای من تقریبا چهار روزه اتفاق افتاده . با لبتاپ کار میکنم .برای میکروفونم هم از هنذفری استفاده میکنم ، ولی وقتی با میکروفون خود لبتاپ هم کار میکنم ، همین مشکل برایم اتفاق میوفته . از هنذفری های زیادی هم استفاده کردم . ولی وقتی با هنذفری بیسیم کار کردم ، این مشکل برایم وجود نداشت و برخلاف هندفری با سیم اصلا اذیت نشدم.

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

بله دوست عزیز این مشکل از سمت usb شما است که قطع و وصل میشود و به این دلیل از طریق هندزفری بیسیم مشکلی پیش نمی اید زیرا هندزفری های بیسیم از طریق بلوتوث به کامپیوتر متصل می شوند , برای رفع این مشکل توصیه میکنیم
وقتی که شما یک دستگاه حدید را به سیستم وصل می کنید ممکن است پورت USB شما کار نکند، برای حل این مشکل می توانید سیستم خود را ریستارت کنید. بعد از بالا آمدن سیستم باید سیستم عاکل دستگاه USB را تشخیص داده باشد اگر این طور نیست باید به device manager ویندوز بروید و مراحل زیر را انجام دهید. با کلیک راست کردن روی منوی Start و انتخاب Device Manager شروع کنید.
ریستارت کردن سیستم
device manager تمام دستگاه های متصل به سیستم را بر اساس حروف الفبا دسته بندی می کند، بنابراین باید Universal Serial Bus controllers را به سادگی پیدا کنید. روی این گزینه کلیک کنید تا گسترش پیدا کند و به دنبال USB Host Controller بگردید. دستگاهی که شما می خواهید پیدا کنید ممکن است عنوان طولانی تری داشته باشد.
اگر در زیر بخش USB Host Controller هیچ گزینه ای را پیدا نمی کنید همین می تواند توضیح دهد که چرا پورت USB شما کار نمی کند. برای رفع این مشکل روی Scan for hardware changes کلیک کنید. با این کار تمام سخت افزارهای متصل بررسی می شود و در اکثر موارد پورت USB و سایر سخت افزارهای متصل را تشخیص می دهد.
اگر با این روش مشکل کار نکردن پورت USB شما حل نشد ارزش آن را دارد که مجددا USB Host Controllers را نصب کنید. به ترتیب روی گزینه USB Host Controllers کلیک راست کنید و هر یک را Uninstall کنید. صبر کنید تا مراحل حذف تمام شود بعد سیستم را ریستارت کنید. با بالا آمدن ویندوز USB Host Controllers به صورت خودکار دوباره نصب می شوند. این فرآیند می تواند به رفع مشکلات مربوط به USB کمک کند.
ریستارت کردن سیستم