لگ در گیم لوپ و پابجی موبایل

ADS


همه سوال هادسته بندی: نصب و اجرای بازی هالگ در گیم لوپ و پابجی موبایل
Saeed890j 3 سال قبل

با سلام خسته نباشید، سیستم بنده i7 4790k , ram 16 , graphic rx570 4 gig, ssd 120 gig, تنها بازی که لگ میده پابجی موبال انلاین هست همان گیم لوپ. تمام تنظیمات رو درست چیدم. اما لگ دارم همچنان. مشابه همین سیستم حتی ضعیفتر توی یوتیوب دیدم بالاترین حد گرافیکی پلی میدن. من فقط به مانیتور شک دارم که ۶۰ گیگاهرتز هست و در بازی روی ۹۰ fps لگ بیشتر میشه. روی ۶۰ اف پی اس هم روان میشه تقریبا ولی لگ رو داره گاها. ایا ربطی داره به مانتیور! در ضمن کیفیت رو متناسب با مانیتور تنظیم کردم.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
چطور لگ و افت فریم پابجی موبایل را کم کنیم؟
 

با توجه به اینکه قدرت سیستم روی تجربه بازی تاثیر می گذارد اما نکته مهم این است که بازی را روی چه تنظیماتی اجرا کنید، احتمال دارد اگر سیستم قوی داشته باشید نسبت به سیستمی که تنظیمات آن اعمال شده است لگ و افت فریم بیشتری داشته باشید، پس در اینجا ما تمامی کار ها را برای کاهش لگ و افزایش فریم پابجی موبایل برای شما دوستان عزیز به صورت متن و ویدیو آماده کرده ایم! بیایید شروع کنیم.

استفاده از نسخه بتا گیم لوپ
 

نسخه بتا گیم لوپ از اندروید ۷.۱ برخوردار است. این نسخه از قابلبت ۹۰ فریم بر ثانیه در اجرای بازی هایی مانند پابجی موبایل پشتیبانی می کند. با این نسخه در بازی لگ کمتری خواهید داشت و فریم بیشتری میگیرید. توجه داشته باشید که برای نصب نسخه بتا باید ابتدا نسخه اصلی بازی را به طور کامل حذف کنید. 

دانلود گیم لوپ نسخه بتا
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید.
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر,
تیم پشتیبانی.