متصل نشدن وی پی ان

ADS


Hamid 3 سال قبل

بنده مشکلم اینه ک وی پی انم متصل میشه ولی وقتی که متصل میشه دیگه هیچ سایتی برام باز نمیشه در هیچ مرورگری و همینطور وی پی ان های پرتابل خود مرورگر ها هم متصل نمیشه?‍♂️و البته من تمام کار هایی که در مقاله های اینترنتی نوشته بودنو انجام دادن مثل پاک ککردن درایور های شبکه و از دوباره نصب کردن ان ها یا مثل اپدیت درایور ها و ویندوز ولی ب نتیجه ای نرسیدم ممنون میشم کمکم کنید???

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز ,

وارد لینک زیر شده سپس در مرورگر کروم خود اقدام به نصب وی پی ان زیر کرده سپس سیستم را ری استارت کرده مجددا وی پی ان اکستنشن زیر را وصل کرده و بررسی نمایید . 
 
لینک 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر ,
تیم پشتیبانی 

سلام بنده اون اکستنشن رو نصب کردم و پاسخ گو بود ممنون ولی بنده در برنامه های دیگه به مشکل میخورم در هنگام باز کردن برنامه ها و خیلی جاها dns پاسخ گو نیست چی کار کنم؟

پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت  

برای استفاده کلی از فیل*تر شکن در نرم افزار های دیگر شما نیاز است حتما فیلت*ر شکن های پولی تهیه فرمایید و یا از نرم افزار های مانند سایفون استفاده فرمایید که متاسفانه هیچکدام تضمینی برای درست کار کردن آن ها وجود ندارد
با فیلت*ر شکن های پولی نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد