مسیرنلوووونرم افزادر برنامه وین پیر

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارمسیرنلوووونرم افزادر برنامه وین پیر
حسین 4 سال قبل

دوست عزیز شماگفتید لطفا بیشترتوضیح دهید بله   من یک بازی را دانلود کردم که حجم ان خیلی زیاد است وان را کپی کردم درصورتی که این کاراشتباه بود ومسیران تغییرکرد حال که میخواهم ان را نصب کنم برنامه میگوید میر ان جابه جا شده است حالا من چطوری  مسیران را تغییر دهم لطفا جواب دهید باتشکر

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 4 سال قبل

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز,
 
شما میتوانید با ثبت نام در سایت در پایین همین قسمت باز خورد فعالیت خود را بنویسید . اگر ممکن است نام بازی را ذکر کنید اما روشی که شما می بایست برای نصب بازی ها و یا فایل های دیگر انجام دهید خارج کردن part 1 فایل مورد نظر است ( در صورتی که بازی شما دارای چندین part می باشید )  و پس از خارج کردن ان از حالت فشرده می بایست می بایست part 1  را باز کرده ( part 1 از حالت ففشرده خارج شده است ) و install یا setup  را کلیک نمایید . 
برای خارج کردن فایل ها از حالت فشرده میتوانید به صورت زیر عمل کنید .
Show-Scratch-File-1
        
           
اگر آیکن فایل دانلود شده شما شبیه فایل Scratch-Files.rar نمی باشد، این بدان معنی است که نرم افزار WinRAR روی کامپیوتر شما نصب نمی باشد. بنابراین قبل از این که بتوانید فایل را از حالت فشرده خارج نمایید بایستی این نرم افزار را دانلود کرده و سپس آن را در کامپیوتر خود نصب کنید. لینک دانلود نرم افزار WinRAR در انتهای همین مقاله برای شما قرار داده شده است.روی فایل Scratch-Files.rar دو بار سریع پشت سر هم کلیک می کنید. اگر فایل فشرده بدون مشکل دانلود شده باشد و در حین دانلود مشکلی برای آن ایجاد نشده باشد با دو بار کلیک کردن روی آن پنجره ای همانند شکل ۲ برای شما باز می شود.
Scratch-Files-WinRar-2
           
           
در این پنجره شما بایستی بر روی دکمه Extract To کلیک کنید. این گزینه به معنی خارج کردن فایل از حالت فشرده می باشد. بعد از کلیک بر روی دکمه Extract To پنجره ای با عنوان Extraction path and options همانند شکل ۳ برای صفحه نمایش شما باز می شود.
Extract-Scratch-Files-3
         
           
قسمت Destination path این امکان را برای شما فراهم می کند که تعیین کنید بعد از اینکه فایل های شما از حالت فشرده خارج شدند در چه محلی قرار گیرند. برای تعیین مسیر ذخیره سازی فایل های جدید بر روی دکمه Display کلیک کنید. نکته ای که وجود دارد این است که شما نیازی به تغییر مسیر ندارید، اگر مسیر پیش فرضی که در قسمت Destination path نمایش داده شده است را تغییر ندهید، بعد از این که فایل شما از حالت فشرده خارج شوند در کنار فایل فشرده قرار می گیرد. به عبارت دیگر فایل فشرده و فایل غیر فشرده هر دو کنار هم قرار می گیرند. بنابراین برای سادگی بیشتر مسیر پیش فرض که در بخش Destination path در نظر گرفته شده است را پذیرفته و بدون اینکه آن را تغییر دهید، روی دکمه OK کلیک کنید. اگر فایل شما رمز عبور نداشته باشد، بعد از گذشت مدت زمان اندکی از حالت فشرده خارج می شود اما چنان چه روی فایل فشرده رمزی وجود داشته باشد، پنجره ای همانند شکل ۴ باز می شود و از شما رمز عبور درخواست می شود.
Enter-Password-WinRar-4
       
           
معمولا این یک قاعده کلی است که هر سایتی رمز عبور فایل های فشرده خود را اسم سایت قرار می دهد. ما نیز از این قاعده کلی پیروی کردیم. بنابراین شما بایستی عبارت: http://www.market021.com را در قسمت Enter password وارد کرده و سپس دکمه OK را کلیک کنید. اگر رمز عبور وارد شده درست باشد فرآیند خارج کردن فایل ها از حالت فشرده توسط نرم افزار WinRAR آغاز می شود که مدت زمان اتمام این فرآیند بستگی به حجم فایل فشرده شده دارد به طوری که برای فایل های کم حجم می تواند چند ثانیه باشد و برای فایل هایی که حجم بسیار بالایی دارند زمان اتمام این فرآیند ممکن است چند دقیقه باشد.بعد از این که فایل دانلود شده خود را با استفاده از نرم افزار WinRAR از حالت فشرده خارج کردید، به همان مسیری که در شکل ۳ قسمت Destination Path تعیین کرده بودید بروید. همان طور که مشاهده می کنید همانند شکل ۵ کنار فایل فشرده Scratch-Files.rar یک فلدر دقیقا با همین نام وجود دارد که فایل های غیر فشرده فایلScratch-Files.rar در آن قرار گرفته اند.
Scratch-Files-Unzip-5
         
           
می توانید از فایل های نرم افزار اسکرچ که هم اکنون غیر فشرده شده اند به سادگی استفاده نمایید. برای مشاهده و استفاده از فایل های غیر فشرده نرم افزار اسکرچ، کافی است که بر روی فلدر Scratch-Files دو بار کلیک نمایید. شکل ۶ محتویات فلدر Scratch-Files را نمایش می دهد.
Common-Scratch-Files-6
 
 
باتشکر,
 
تیم پشتیبانی