مشاوره خرید لپتاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشاوره خرید لپتاپ
behrad 3 سال قبل

سلام و وقت بخیر خدمت همگی
من سوالی داشتم در مورد خرید لپتاپ
اینکه برای کسی که بیشتر و تقریبا فقط برای گیم میخواد لپتاپ بخره کدوم یک از ۲ مدل زیر منطقی تر هستش؟
asus rog zephyrus g15
cpu ryzen 9 5900hs
 ۸۰
gpu rtx 3070 8 gb max q 80 watt
یا
asus rog strix g513 qr
cpu ryzen 7 5800h
gpu rtx 3070 mobile 115 watt
پیشاپیش سپاسگزارم

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
تفاوت سی پی یوی دو لپ تاپ نام برده شده، حدود ۷ درصد الی ۹ درصد میباشد که اصلا عدد چشمگیری نیست. بنا بر این میتوان گفت که تقریبا در پردازش سرعت یکسانی دارند. اما اگر بخواهیم دقیق بسنجیم asus rog zephyrus g15 پردازنده قوی تری دارد.
از طرفی نیز برای کار های نظیر رندر گرفتن کارت گرافیک asus rog strix g513 qr مقدار خیلی کمی قوی تر است. بنا بر این میتوان گفت که هردو در یک سطح میباشند. اینجا بحص دیگر موارد فنی مانند هارد و ssd و رم و نمایشگر پیش می آیند و البته که بحث قیمت. بین این دو لپ تاپ هرکدام قیمت بهتری داشته باشد و ارزش خریدش بالاتر باشد، همان مورد بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی