مشاوره خرید لپتاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشاوره خرید لپتاپ
علی 3 سال قبل

سلام من چند روز دیگه میخوام یه لپ تاپ بخرم برای کار های عمومی و بیشتر برای درس خوندن و اینکه کنارش بتونم باهاش یه بازی کنم مثل پی اس ۲۰۱۸ فقط همین و بتونم باهاش کار های بورس رو هم انجام بدم خرید و فروش و اینا پس سرعت برام مهمه 
آیا گرافیگ ۴ گیگ برام  لازمه؟
دوستام میگن ۴ گیگ بگیری خوبه منم خیلی لپتاپ گشتم تو بازه ۱۵ تا ۲۵ تومن ولی نبود مجبور شدم برم سراغ لپتاپ گیمینگ لنووا L340 که گرافیکش ۴ و رمشغول ۸ گه و سی پی ۵ نسل ۹ سری اچ هست .
بازم میگم من فعلا ۱ سال برای درس خوندن و فیلم آموزشی دیدن میخوام ولی بعد تموم کردن درس باهاش می خوان پریمر کار کنم و پابجی بازی کنم و از این کار ها 
 

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
اگر برای درس خواندن در این یک ساله دنبال لپ تاپ مناسب میگردید , که بعد از آن هم به سراغ نرم افزار هایی مثل Adobe Premier بروید , باید لپ تاپ هایی از برند ایسوس , ایسر و … که جزو قدرتمندان این سبک هستند استفاده کنید .
زمانی که شما دنبال یک لپ تاپ هستید , قطعا قصد سفر و یا … میخوایید از لپ تاپ خود ساتفاده کنید , پس به یک لپ تاپ با عمر باطری بالا نیازمند هستید  که بتوانند جوابگوی شما باشند . 
شما باید حواستان به نمایشگر لپ تاپ خودتان نیز باشد , برای مثال اگر از صفحه ی تاچ یا به اصطلاح لمسی استفاده کنید , عمر باطری شما به سرعت کم میشود و باعث مشکلاتی از قبیل زود خالی شدن شارژ باطری , داغ کردن لپ تاپ , اجرا نکردن اکثر برنامه ها و … میشود . 
ما در جواب یکی از کاربران , بهشون یک مشاوره کامل برای خرید لپ تاپ گیمینگ با قیمت حدود ۳۰ میلیون تومان داده ایم 
 
اما اگر با راهکار های بالا مشکل شما حل نشد و یا هر سوالی داشتید میتوانید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهیم .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید .
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی