مشاوره خرید لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشاورهمشاوره خرید لپ تاپ
فائزه 3 سال قبل

سلام میخواستم یه لپ تاپ در حد ۱۰ میلیون برای کارهای دانشجویی معرفی بفرمایید.

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز , 
لپ تاپ Asus VivoBook R565MA
لپ تاپ ایسوس ویووبوک R565MA
قیمت: حدود ۱۰ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان با گارانتی سازگار
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری
01.jpg
در بین لپ تاپ‌های اقتصادی، می‌توان گفت که تنها ایسوس و ایسر اقدام به استفاده از نمایشگرهای FHD کرده و در این میان ایسوس دست برتر را دارد. در نتیجه خرید مدل‌هایی نظیر VivoBook R565MA برای کاربرانی که کیفیت نمایشگر برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گزینه‌ای ایده آل هستند. این لپ تاپ با تکیه بر پردازنده پنتیوم N5030 و گرافیک مجتمع UHD 605، به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم که پیشنهاد می‌شود آن را تا ۸ گیگابایت ارتقاء دهید، گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های اداری، روزمره، حسابداری و مولتی مدیا است.
این لپ تاپ فاقد دیسک درایو بوده که البته کاهش ضخامت را مدیون همین مسئله است. وزن پایین با قابلیت حمل پذیری بالا، بدنه با طراحی عدم جذب اثر انگشت و استفاده از سیستم صوتی سونیک مستر را می‌توان جزو دیگر ویژگی‌های این مدل دانست. با توجه به قیمت، نقطه ضعف و انتقادی به این مدل وارد نیست. به هر حال به یاد داشته باشید که این گزینه برای کاربردهای مهندسی مناسب نخواهد بود. 
لپ تاپ Acer Aspire A315-34-C3VD
لپ تاپ ایسر اسپایر A315-34-C3VD
قیمت: حدود ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری
1.jpg
در بین لپ تاپ های اقتصادی و ارزان قیمت بازار، لپ تاپ ایسر اسپایر A315-34-C3VD به دلیل داشتن بدنه باریک، قیمت مناسب و نمایشگر خوب به نسبت کلاس کاری، ارزش خرید مناسبی دارد. این مدل را می توانید برای استفاده های روزمره، اداری و وب گردی مورد استفاده قرار دهید. در بخش ارتقاء نیز حافظه رم و ذخیره سازی آن، قابل ارتقاء است.
به هر حال باید به یاد داشته باشید که با یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار روبرو بوده و نباید انتظار پردازش های سنگین را از آن داشته باشید. این لپ تاپ برای پردازش های گرافیکی خود به تراشه گرافیکی مجتمع Intel UHD 610 متکی بوده و از پردازنده ۲ هسته سلرون اینتل بهره می برد. 
لپ تاپ ASUS X540MB
لپ تاپ ایسوس X540MB
قیمت: حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با گارانتی آواژنگ
(خرید از فروشگاه هدف | فروشگاه کالاوما)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی، طراحی و گرافیک و اداری
3.jpg
اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی با نمایشگر FHD با کیفیت و همچنین کارت گرافیک مستقل هستید، لپ تاپ ایسوس X540MB گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. این محصول با بهره مندی از نمایشگر FHD و پشتیبانی از نزدیک به ۵۰ درصد از گستره رنگ NTSC، گزینه ای مناسب و اقتصادی برای افرادی است که با برنامه های طراحی و ادیت عکس و یا فیلم سر و کار دارند.
صفحه کلید بسیار ارگونومیک که برای تایپ های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین وزن پایین از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ هستند. پشتیبانی از درایو نوری ODD و امکان ارتقاء حافظه رم نیز دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس X540MB به شمار می روند. این لپ تاپ را برای کاربردهای طراحی، روزانه، اداری و تایپ های طولانی توصیه می کنیم. به یاد داشته باشید که این مدل برای اجرای برنامه های ادیت و مهندسی سنگین که با CPU نیز سر و کار دارند، چندان مطلوب نیست. 
اما اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد . 
لینک ثبت نام  
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید : 
بسته پاسخگویی سریع 
با تشکر , 
تیم پشتیبانی