انتقال فایل از گوشی به لپ تاپ

ADS


همه سوال هادسته بندی: مشکلات نرم افزارانتقال فایل از گوشی به لپ تاپ
سهیل طلوعی 3 سال قبل

سلام وقت بخیر من میخوام یک فایل چهار گیگابایتی با فرمت pkg از گوشی به لپ تاپ انتقال بدم ولی هر کاری میکنم نمیشه هر فایل دیگه‌ای رو که بخوام میتونم انتقال بدم حتی بیشتر از ۴ گیگابایت!!! ضمن اینکه با برنامه زاپیا این فایلو میتونم انتقال بدم ولی چون از این فایل چهار گیگابایتی ۱۰تا دارم خیلی زمان میبره من میخوام از طریق کابل با گوشی انتقال بدم که سرعت زیادی داره ممنون میشم راهنماییم کنید

1 پاسخ
پشتیبانی تیم پاسخ گو سایت 3 سال قبل

با عرض ادب خدمت شما دوست عزیز،
ابتدا بخاطر تاخیری که پیش آمد معذرت میخواهیم،
فایل هارو یکی یکی انتقال بدید مشکلتون حل میشه. اگر ارور خاصی میده ممنون میشیم برامون متن ارور رو بنویسید و یا عکسشو بفرستید و یا اینکه بفرمایید چه فایلیه یا هر اطلاعاتی که به ما کمک کنه مشکلتونو دقیق تر بفهمیم و بهتر بتونیم کمکتون کنیم.
اگر با راهکار بالا مشکل شما حل نشد و یا هرسوالی داشتید میتونید با یک ثبت نام رایگان در سایت قسمتی را در پایین همین مطلب باز کنید که امکان تکمیل و یا پاسخگویی به ما را برای شما فراهم میکند و تیم ما میتواند مشکل شما را پیگیری کرده و راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهد .
لینک ثبت نام
همچنین شما میتوانید از قابلیت جدید وب سایت استفاده کنید , به صورتی که اگر قصد دارید سوال شما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده شود میتوانید بسته زیر را تهیه کنید :
بسته پاسخگویی سریع
با تشکر ,
تیم پشتیبانی